افزونه جلالی را نصب کنید.

برگزاری مانور ترکیبی اطفاء حریق در بندر شهید رجایی

  • کد خبر : 5994
  • 12 بهمن 1400 - 3:41
برگزاری مانور ترکیبی اطفاء حریق در بندر شهید رجایی
مانور مشترک و ترکیبی با محوریت اطفاء حریق تجهیزات، امداد و نجات و رفع آلودگی زیست محیطی با هدف ارتقاء توان عملیاتی در مواجهه با حوادث غیر مترقبه در بندر شهید رجایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، مانور مشترک و ترکیبی اطفاء حریق تجهیزات، امداد و نجات و رفع آلودگی زیست محیطی توسط پرسنل ایستگاه آتش نشانی، درمانگاه و مشارکت سه شرکت پایانه نگهداری کانتینر و شرکت مخازن نفتی در بندر شهید رجایی برگزار شد .

این مانور با هدف ارتقای توان عملیاتی و تاب آوری زیر ساخت ها در شرایط اضطرار، صیانت از سرمایه های انسانی و تجهیزات در مواجهه با مخاطرات،ایمن سازی کالاها و استمرار کارکرد و تدوام خدمات ضروری و وابسته به حوزه ایمنی عملیاتی شد.

بر اساس این گزارش، در مانور یاد شده بررسی میزان آمادگی پرسنل، ارزیابی تجهیزات و سیستم های ارتباطی، توانمندی فرماندهی عملیات در بکارگیری تجهیزات موجود و هماهنگی بین تیم های امداد و نجات، اطفاء حریق و افزایش آگاهی پرسنل آتش نشانی، درمانگاه و شرکت ها مورد توجه قرار گرفت .

در این مانور مشترک علاوه بر ۱۰۰ نیروی انسانی ۱۲ دستگاه خودرو امداد ونجات نیز مشارکت داشتند.

شایان ذکر است؛ با توجه به وسعت و تنوع کالاهایی که در بندر شهید رجایی بعنوان بزرگترین بندر تجاری کشور نگهداری می شود برگزاری مانورهای ترکیبی بشکل مداوم و مستمر مورد توجه بوده ، بشکلی که این مانورها هر ماه با ترسیم سناریوی از پیش تعیین شده اجرا و نقاط قوت و ضعف پس از احصا در جلسه دیگری مورد ارزیابی قرار می گیرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5994

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها