افزونه جلالی را نصب کنید.
با حضورمعاون اول رئیس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانسی؛

۷۵ پروژه آموزشی در هرمزگان افتتاح شد

  • کد خبر : 6039
  • 19 بهمن 1400 - 14:18
۷۵ پروژه آموزشی در هرمزگان افتتاح شد
با حضور جمعی از مسوولین و به صورت ویدئو کنفرانسی، همزمان با سراسر کشور 75 پروژه آموزشی در استان هرمزگان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان، با حضور مخبر دزفولی معاون اول رئیس جمهور، دوستی استاندار هرمزگان، هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان ، قویدل مدیرکل آموزش و‌پرورش هرمزگان، سیدعبدالله هاشمی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز هرمزگان و جمعی از مسوولین به صورت ویدئو کنفرانسی و همزمان با سراسر کشور۷۵ پروژه آموزشی در استان هرمزگان به بهره برداری رسید.

استاندار هرمزگان در این مراسم اظهار کرد: با بهره برداری از این فضاهای آموزشی در استان زمینه تحصیل قریب به ۸ هزار نفر از دانش آموزان این دیار در فضای ایمن و استاندارد فراهم شده است.
وی با اشاره به اینکه امروز توسعه فضاهای آموزشی در این استان با مشارکت خیرین مدرسه ساز رشد شتابانی داشته است، افزود: هم اکنون بیش از ۶۰درصد پروژه های آموزشی استان با یاری خیرین در حال احداث می باشد.
دوستی در ادامه بیان داشت: رشد ۷۰ درصدی میزان مشارکت نیک اندیشان نسبت به سال گذشته نشان از اهتمام جدی هرمزگانی ها در مسیر کیفیت بخشی به فضاهای آموزشی است.
وی همچنین ضمن قدردانی از همراهی دولت و وزارت آموزش و پرورش در مسیر رفع محرومیت از فضاهای آموزشی این استان ، خواستار افزایش اعتبارات استان در ردیف تکمیل پروژه های نیمه تمام خیرین با توجه به مشارکت بی سابقه خیرین شد.
به گفته استاندارهرمزگان، بدون تردید با تکمیل پروژه های نیمه تمام خیرین ، شاهد جهش بیش از پیش در احداث فضاهای آموزشی خواهیم بود.
دوستی با اشاره به اینکه ۱۷۰ پروژه در قالب ۸۰۰ کلاس درس در استان هرمزگان در حال اجرا می باشد، گفت: جهت تکمیل این پروژهها ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
استاندار هرمزگان در ادامه خواستار اعتبارات ویژه جهت احداث مدارس هوشمند پیشرفته برای جزایر خلیج فارس شد .
دوستی همچینین با اشاره به مدارس غیراستاندارد در استان ابراز داشت : در حال حاضر ۳۵۳ مدرسه غیراستاندارد در سطح استان وجود داشته که در صورت تامین اعتبار روند استانداردسازی این مدارس به اتمام می رسد.

هاشمی نیز در این آیین اظهار کرد: امروز با بهره برداری از ۷۵پروژه آموزشی درقالب ۳۰۷کلاس با زیر بنای۳۵ هزار و۶۶۷مترمربع در چهل و سومین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به فضاهای آموزشی استان افزوده می شود.
وی با بیان اینکه اعتبار پروژه‌های فضای آموزشی از محل اعتبارات استانی، ملی و مشارکت خیرین مدرسه ساز تامین شده است، افزود: برای احداث این پروژه ها مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان ، در ادامه با بیان اینکه پروژه آموزشی مادربه نمایندگی از ۷۵ پروژه استان در این مراسم به بهره برداری می رسد، افزود: مدرسه مادردر قالب ۱۲ کلاس درس با زیربنا ۱۴۰۷متر مربع توسط خیر نیک اندیش دکتر عباس مصلی نژاد احداث شده است.
وی با بیان اینکه اعتبار این پروژ آموزشی از محل اعتبارات مشارکتی(خیر و نوسازی مدارس) تامین شده است، افزود: برای احداث این پروژه مبلغ۱۵میلیارتومان هزینه شده است.

گفتنی است؛ امروز ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه آموزشی با ۱۳ هزار و ۴۵۰ کلاس درس در سراسرکشور همزمان با دهه فجر با حضور معاون اول رییس جمهور بصورت ویدئوکنفرانسی به بهره برداری رسید.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6039

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها