افزونه جلالی را نصب کنید.
در بازدید دادستان مرکز استان هرمزگان انجام شد:

بررسی درخواست ۱۳۳ نفر از مددجویان زندان بندرعباس

  • کد خبر : 6104
  • 21 بهمن 1400 - 15:01
بررسی درخواست ۱۳۳ نفر از مددجویان زندان بندرعباس
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در جریان بازدید از زندان بندرعباس، درخواست‌های قضایی ۱۳۳ نفر از مددجویان را بررسی کرد.

در راستای اجرای طرح پایش زندانیان، دادستان مرکز استان هرمزگان به همراه معاونین و تعدادی از قضات دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس از زندان این شهرستان بازدید نمودند.

علیرضا احمدی منش دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در جریان این بازدید، درخواست‌های ۱۳۳ نفر از مددجویان شامل ۸۳ نفر مرد و ۵۰ نفر زن را بررسی نمود و در خصوص هر مورد دستورات لازم را صادر کرد.

وی در ادامه با حضور در بندها و ندامتگاه های مختلف، ضمن گفتگو و دیدار چهره به چهره با زندانیان و بازرسی از شرایط و محل نگهداری آنها، خطاب به مسئولان قضایی و مدیران زندان دستورات و توصیه های لازم را ارائه نمود.

علیرضا احمدی منش هدف از این بازدید را اجرای دستورات رئیس قوه قضاییه درباره پالایش و بررسی پرونده‌های زندانیان، ارتقا و بهبود وضعیت نظام زندانبانی و تعیین تکلیف پرونده‌های دارای بازداشتی موقت عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: بازدید از زندان‌ها و بازداشتگاه ها نباید تشریفاتی باشد و حتماً باید کارآمدی و مؤثر بودن این بازدیدها مورد توجه ویژه قرار گیرد.دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس همچنین با اشاره به ضرورت حفظ حقوق متهمان و محکومان، بر لزوم بازدید منظم مسئولین قضایی از زندان ها و بازداشتگاه ها تأکید کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6104

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها