افزونه جلالی را نصب کنید.

بهره‌برداری از ۱۴ طرح درحوزه دریایی و بندری هرمزگان با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان

  • کد خبر : 6055
  • 21 بهمن 1400 - 2:10
بهره‌برداری از ۱۴ طرح درحوزه دریایی و بندری هرمزگان با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، 14 طرح دریایی و بندری با اعتباری بالغ بر 390 میلیارد و 535 میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، “علی‌رضا محمدی کرجی‌ران” در تشریح جزییات طرح‌های آماده بهره‌برداری در دهه فجر۱۴۰۰ اظهار داشت: ۱۴طرح بندری و دریایی استان با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیارد و  ۵۳۵ میلیون تومان با احتساب یک پروژه دیگر به میزان ۸۵۰ هزار یورو به بهره برداری می رسد.
وی احداث تاسیسات مخازن نگهداری مواد زائد نفتی، احداث مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی، احداث اسکله تجاری بندر چند منظوره سیریک و ساخت و ساخت و به آب اندازی شناور طنابگیر همیار ۴ را از شاخص‌ترین طرح‌های قابل
بهره‌برداری اداره کل بنادر هرمزگان در دهه فجر ۱۴۰۰ اعلام کرد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، ساخت و به آب اندازی شناور طنابگیر همیار ۴ از طرح‌های مهم و شاخص قابل آماده افتتاح در دهه فجر امسال اعلام کرد که برای تکمیل آن ۸۵۰ هزار یورو هزینه شده است.
محمدی‌ کرجی‌ران از دیگر طرح‌های آماده بهره‌برداری در بزرگترین بندر تجاری کشور به هدایت سیلاب اراضی غرب بندر شهید رجایی، تعمیرات اساسی انبار ۲۲ ترانزیت و شبکه برق رسانی به مکنده‌های غلات این بندر، تغییر کاربری یک فروند بارج ۵۰۰ تنی جهت انجام عملیات سوخت رسانی به کشتی‌ها و تعمیرات اساسی و بهره‌برداری از یک فروند کشتی‌ بویه‌گذار اشاره کرد.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی اضافه کرد: احداث ایستگاه آتش نشانی بندر شهید حقانی، تعمیرات اساسی محور C و A مجتمع بندری شهید رجایی، بهره برداری از ساختمان خدمات رفاهی و تعمیرات اساسی فاز یک اسکله بندرلنگه و ساخت و بهره‌برداری از اسکله فلزی شناور بخش دیگری از طرح‌های بندری و دریایی قابل افتتاح در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند.
وی با بیان اینکه عمده منابع مالی این طرح‌ها از محل اعتبارات داخلی سازمان بنادر و بخشی دیگر نیز از محل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تامین شده است، اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح ها، برای ۳۹۵ نفر در زمان بهره‌برداری اشتغال ایجاد می‌شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6055

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها