افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد :

جابجایی یک میلیون و ۴۴۱ هزار و ۶۳۴ TEU کانتینر در بندر شهید رجایی

  • کد خبر : 6136
  • 24 بهمن 1400 - 13:53
جابجایی یک میلیون و ۴۴۱ هزار و ۶۳۴ TEU کانتینر در بندر شهید رجایی
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از تخلیه و بارگیری یک میلیون و 441 هزارو 634 TEU کانتینر طی 10 ماهه سال جاری در بندر شهید رجایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، “علی رضا محمدی کرجی ران” با ارایه آخرین آمار و ارقام استخراج شده در خصوص کارنامه عملیات کانتینری بندر شهید رجایی طی ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۰، اظهار داشت: در این دوره زمانی، در مجموع یک میلیون و ۴۴۱ هزارو ۶۳۴TEU کانتینر (هر تی ای یو معادل یک کانتینر بیست فوت) در بندر شهید رجایی تخلیه و بارگیری شد.

وی از جابجایی ۳۷۳ هزارو ۳۷۸ TEUکانتینر حامل کالاهای صادراتی و ۴۷۴ هزار و ۶۱TEU کانتینر وارداتی طی بازه زمانی ۱۰ ماهه امسال خبر داد و افزود: از مجموع یک میلیون و ۴۴۱ هزار و ۶۳۴ TEU کانتینر پر تخلیه و بارگیری شده، ۲۲۴ هزار و ۱۷۹TEU نیز مربوط به محموله های ترانزیتی بوده است.

به گفته مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، همچنین حجمی بالغ بر ۲۱۳ هزار و ۳۴ TEU کانتینر طی ۱۰ ماهه سال جاری از طریق اصلی ترین بندر کانیتنری ایران به سایر بنادر منطقه ترانشیپ شده است.

شایان ذکر است، بندر شهید رجایی با بهره مندی از پیشرفته‌ترین پایانه‌های کانتینری، به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین بندر کانتینری ایران محسوب می‌شود که با شش و نیم میلیون TEU کانتینر ظرفیت سالانه، تخلیه و بارگیری بیش از ۸۰ درصد کالاهای کانتینری در سطح بنادر کشور را پشتیبانی می‌کند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6136

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها