افزونه جلالی را نصب کنید.

شهرداری مقصر فرونشست آسفالت در پی بارندگی‌ها نیست

  • کد خبر : 6145
  • 24 بهمن 1400 - 23:09
شهرداری مقصر فرونشست آسفالت در پی بارندگی‌ها نیست
منطقه یک شهرداری بندرعباس به جهت تنویر افکار عمومی و پاسخ به شائبه‌های بوجود آمده در رابطه به فرونشست قسمت‌هایی از آسفالت معابر توضیحات ذیل را عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری بندرعباس، در پی فرونشست زمین در برخی نواحی این منطقه بر اثر بارندگی های یک ماه گذشته، از سوی شهروندان و رسانه‌ها شهرداری مقصر شناخته شده است.

از طرفی با نشست اسفالت و از بین رفتن بخشی از معابر مسیر تردد شهروندان دچار مشکل و اختلال شده، به همین دلیل فشارهایی به این منطقه برای ترمیم آسفالت وارد شده است.

اما لازم به ذکر است که این مشکل به دلیل حفاری‌های غیر اصولی صورت گرفته توسط شرکت آب‌ و فاضلاب استان بوده که نسبت به ترمیم آن بطور درست اقدام نشده است.

این منطقه طی مکاتبات و تماس های مکرر با مدیر عامل آبفای استان ترمیم آسفالت معابر محدوده این منطقه را درخواست کرده ولیکن به جهت رفع این مشکلات اقدامی صورت نگرفته است.

لذا طی آخرین مکاتبه از سوی مدیریت منطقه یک، این منطقه ۴۸ ساعت برای ترمیم نوار حفاری فرصت اعلام کرده، که در غیر اینصورت نسبت به مرمت این نواحی اقدام و از صدور هرگونه مجوز در محدوده منطقه یک خودداری می‌کند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6145

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها