افزونه جلالی را نصب کنید.

آزاد‌سازی ۱.۷ هکتار از اراضی ملی بخش کوخرد هرنگ شهرستان بستک

  • کد خبر : 6132
  • 24 بهمن 1400 - 13:45
آزاد‌سازی ۱.۷ هکتار  از اراضی ملی بخش کوخرد هرنگ شهرستان بستک
رئیس اداره ‌‌منابع طبیعی و آبخیزداری بستک‌ از آزاد‌سازی و رفع تصرف ۱.۷ هکتار اراضی ملی در محدوده بخش هرنگ کوخرد با حضور مامورین پاسگاه ویژه منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بستک خبرداد.

حامد احمد پور گفت: متصرف با کاشت محصولات کشاورزی مازاد بر واگذاری اقدام به تصرف اراضی ملی نموده بود که با‌حضور ماموران یگان حفاظت این اداره و همکاری متصرف از طریق تبصره یک ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع از روند تصرف جلوگیری شد.

احمد پور ادامه داد: حفاظت از اراضی ملی با رویکرد پیشگیرانه اولویت مهم و اصلی ماست که در این راستا تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت منابع طبیعی به صورت مستمر عرصه‌های منابع طبیعی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد.

جنگلدار بستک از بهره برداران و دوستداران طبیعت در خواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخریب، دخل و تصرف و ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی ملی مراتب را از طریق شماره تلفن شبانه روزی ۱۵۰۴ یگان حفاظت جنگل و مرتع اطلاع دهند.

رفع تصرف ۹۲۳ متر مربع از اراضی ملی گچویه بخش جناح شهرستان بستک

رئیس اداره ‌منابع طبیعی و آبخیزداری بستک‌ از رفع تصرف ۹۲۳ متر مربع از اراضی ملی در محدوده گچویه بخش جناح شهرستان بستک توسط نیروهای یگان حفاظت خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان ، احمد پور گفت: متصرفین با دپوی مصالح ساختمانی اقدام به تصرف اراضی ملی نموده بود که با‌حضور به موقع ماموران یگان حفاظت این اداره از طریق تبصره یک ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع از روند تصرف جلوگیری شد.

احمد پور ادامه داد: یگان حفاظت منابع طبیعی این اداره همچنان طرح های عملیاتی با تصرف غیر مجاز را در فواصل زمانی مختلف دنبال می کند تا تصرف و دست اندازی به اراضی ملی و منابع طبیعی از بین برود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بستک از بهره برداران و دوستداران طبیعت خواست در کنار حفاظت از عرصه های طبیعی و ملی در صورت مشاهده هرگونه تخریب و دخل تصرف در اراضی ملی مراتب را از طریق تلفن شبانه روزی ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6132

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها