افزونه جلالی را نصب کنید.
شهردار بندرعباس:

بخشی از کمپ اسکان گردشگری و تفریحی تا قبل از ایام نوروز احداث می شود

  • کد خبر : 6192
  • 29 بهمن 1400 - 16:05
بخشی از کمپ اسکان گردشگری و تفریحی تا قبل از ایام نوروز احداث می شود
شهردار بندرعباس گفت: کمپ تفریحی و اسکان گردشگران یکی از پروژه های سرمایه گذاری شهرداری بندرعباس در راستای رونق گردشگری می باشد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، علیرضا احمدی منش دادستان شهر بندرعباس، رضا مدرس معاون عمرانی استاندار هرمزگان، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس و علی عامری سرپرست سازمان سرمایه گذاری شهرداری از محل احداث کمپ اسکان گردشگری و تفریحی بازدید نمودند.

مهدی نوبانی در این بازدید با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت های موجود و هم افزایی با سایر دستگاه های مربوطه به دنبال توسعه و آبادانی شهر بندرعباس هستیم، تصریح کرد: کمپ گردشگری به عنوان یک ظرفیت در بخش تفریحی و گردشگری محسوب می شود و با سرمایه گذاری مناسب و برنامه‌ ریزی لازم میتوان استفاده بهینه و حداکثری از این کمپ را برای گردشگران و شهروندان فراهم نمود.

شهردار بندرعباس گفت: دادستان بندرعباس در این بازدید بر اجرای پارک های ساحلی و احداث پروژه برای اسکان مهمانان و گردشگران تاکید داشتند و با حضور خود در کمپ اسکان در تسریع روند عمرانی پروژه موافقت خود را اعلام کرد.

نوبانی افزود: با تلاش های صورت گرفته، بخشی از این کمپ تا قبل از فرارسیدن ایام نوروز جهت استفاده شهروندان، گردشگران و مهمانان آماده می شود.

این مقام مسئول بیان کرد: کمپ گردشگری شامل ۵۰ سوئیت اقامتی، ۲۲۰ سکوی اسکان شامل سکوی ساده و آلاچیق، سرویس بهداشتی، نمازخانه، حمام ، رستوران و غرفه های غذای محلی با گنجایش حدود هزار نفر در فضایی به مساحت ۴/۵ هکتار و در انتهای بلوار خلیج فارس جنوب فرودگاه بندرعباس با مشارکت بخش خصوصی احداث می شود .

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6192

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها