افزونه جلالی را نصب کنید.

دستگیری عامل سرقت علائم راهنمایی و رانندگی در بندرعباس

  • کد خبر : 6212
  • 30 بهمن 1400 - 23:21
دستگیری عامل سرقت علائم راهنمایی و رانندگی در بندرعباس
دادستان مرکز استان هرمزگان گفت: عامل سرقت علائم راهنمایی و رانندگی در بندرعباس در ساعات اولیه پس از وقوع جرم دستگیر شد.

دادستان مرکز استان هرمزگان اعلام کرد: عامل سرقت علائم راهنمایی و رانندگی در بندرعباس در همان ساعات اولیه پس از وقوع جرم دستگیر شده است.

علیرضا احمدی منش در خصوص جزئیات این خبر اظهارداشت: این سارق شب گذشته و در یکی از خیابان های اصلی شهر بندرعباس با توقف خودروی خود در مقابل چشم شهروندان و رهگذران اقدام به تخریب و سرقت علائم راهنمایی و رانندگی کرده بود که انتشار تصاویر آن در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشت.

وی در ادامه افزود: در همان دقایق اولیه از انتشار این تصاویر با صدور دستورات ویژه ای ضمن رسیدگی به موضوع، حسب اطلاع رسانی و گزارشات مردمی به سرعت سارق مورد نظر، شناسایی و توسط مأموران انتظامی دستگیر شد.

علیرضا احمدی منش خاطر نشان کرد: پرونده این سرقت در یکی از شعب دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس در حال رسیدگی است که نتایج آن پس از تکمیل روند تحقیقات، اطلاع رسانی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین با بیان اینکه سامانه سجام آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص هر نوع قانون گریزی و جرایم و تخلفات مختلف است، خاطر نشان کرد: عموم مردم به عنوان دیده‌بانان پیشگیری می توانند گزارش جرایم و تخلفات در حوزه‌های مختلف را از طریق این سامانه اعلام نمایند تا در سریع ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6212

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها