افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر:

آمادگی خدمات رسانی ۳۵ فروند شناور مسافری در مرکز و شرق هرمزگان

  • کد خبر : 6258
  • 08 اسفند 1400 - 10:59
آمادگی خدمات رسانی ۳۵ فروند شناور مسافری در مرکز و شرق هرمزگان
مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: درصورت ابلاغیه ستاد ملی کرونا مبنی بر ارائه خدمات ۳۵ فروند شناور مسافری با ۳ هزار و ۶۸۲ صندلی در بنادر مرکز و شرق استان آماده خدمات دهی به مسافران و گردشگران در نوروز سال ۱۴۰۱ می باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، “حمیدرضا محمد حسینی تختی” در تشریح اقدامات صورت گرفته به منظور افزایش ضریب ایمنی دریانورد‌ی ناوگان گردشگری دریایی در بنادر مرکز و شرق هرمزگان گفت: به منظور تأمین و ارتقاء ایمنی سفرهایی دریایی گردشگران تاکنون چندین جلسه با ارگان‌های همکار و بنادر زیرمجموعه، بازرسان اجرای طرح، همیاران ناجی و برج‌های کنترل برگزار شده است.

وی افزود: با توجه به نشست های مستمر صورت گرفته و لزوم همکاری تمامی بخش های ذیربط با استقرار اکیپ‌های نوروزی جهت رفاه حال هموطنان و نیز اطلاع رسانی گسترده در این رابطه، در صورت ابلاغیه ستاد ملی کرونا از ۲۵ اسفند سال جاری خدمات رسانی ویژه نوروز۱۴۰۱ آغاز می‌شود.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان در این رابطه با اشاره به هشدارهای مکرر حوزه سلامت مبنی بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای جلوگیری از انتشار ویروس سویه‌های جدید کرونا، بیان کرد: با وجود آمادگی و اتخاذ تدابیر لازم برای اجرای طرح تسهیل سفرهایی دریایی ویژه نوروز ۱۴۰۱، برگزاری طرح مذکور منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا است.

محمدحسینی اماکنی چون خور آذینی، بندر کوهستک، ساحل مقسا، خور خلاصی، تالاب تیاب در شرق استان و بنادر شهید حقانی و هرمزدر مرکز استان از آموزش های لازم در حوزه های ایمنی و مراقبتی برخوردار شده اند تا سفری خاطره انگیز و ایمن را در ایام نوروز برای هموطنان رقم زنند.

وی حفظ ایمنی و سلامت مسافران و گردشگران را از اهداف مهم سازمان بنادر عنوان کرد و گفت: به منظور حفظ ایمنی و سلامت هموطنان گرامی در تمامی خورها و بنادر تفریحی حضور همیاران ناجی بصورت ۲۴ ساعته پیش بینی شده و رعایت الزامات بهداشتی و مراقبتی در تمامی اماکن تفریحی و گردشگری بنادر شرق هرمزگان ضروری است.

گفتنی است؛ بندر شهید باهنر دارای پنج بندر زیر مجموعه در شرق استان هرمزگان از موقعیت و جاذبه های گردشگری زیبایی برخوردار است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6258

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها