افزونه جلالی را نصب کنید.

تقدیر از فعالان عرصه فریضه الهی نماز در اداره کل شیلات هرمزگان

  • کد خبر : 6285
  • 15 اسفند 1400 - 17:43
تقدیر از فعالان عرصه فریضه الهی نماز در اداره کل شیلات هرمزگان
طی مراسمی با حضور مدیر کل شیلات هرمزگان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه شیلات هرمزگان از فعالان عرصه فریضه الهی نماز اداره کل شیلات هرمزگان در محل سالن جلسات این اداره کل تجلیل بعمل آمد .

 به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر ، مدیرکل شیلات هرمزگان  ضمن تبریک عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص) گفت : بدون شک تقوا،سلامت اداری، اقامه نماز، مسئولیت پذیری و اخلاق از ارکان مهم در این اداره کل است.

 در ادامه مسئول نمایندگی ولی فقیه شیلات هرمزگان با اشاره به روایتی از پیامبر(ص) که می فرمایند “اول چیزى که از اعمال امتم بالا برده مى‏شود، نمازهاى پنج گانه است” افزود: در کنار اهمیت به نماز، توجه به نماز اول وقت و جماعت نیز دارای برکاتی مهم است .

حجت الاسلام موسی خاندل خاطرنشان کرد: برطرف شدن گرفتاری و ناراحتی، ورود به بهشت و دوری از جهنم، در امان بودن از بلاهای آسمانی، خشنودی خداوند، استجابت دعا و بالا رفتن اعمال، دوری از شیطان از جمله آثار و برکات نماز اول وقت است .
وی با ترغیب افراد به نماز و توصیه به اقامه نماز در خانواده، اطرافیان و همکاران گفت: بر همگان لازم است از باب اینکه احیاء کننده دین باشیم در راستای امر به معروف که مهمترین آن ادای نماز است به وقت و ترجیحاً به جماعت تلاش نماییم.
گفتنی است در پایان این مراسم از فعالان عرصه فریضه الهی نماز اداره کل شیلات هرمزگان  با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6285

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها