افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیر تعاون روستایی هرمزگان خبر داد

توزیع بیش از۲هزار تن کالای تنظیم بازار توسط شبکه تعاون روستایی هرمزگان

  • کد خبر : 6282
  • 15 اسفند 1400 - 17:40
توزیع بیش از۲هزار تن کالای تنظیم بازار توسط شبکه تعاون روستایی هرمزگان
مدیر تعاون روستایی هرمزگان از توزیع بیش از2هزار تن کالای مصرفی با نرخ مصوب تنظیم بازار در سطح این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر ، سیروس اسدپور در جلسه بازرگانی این مدیریت گفت: در راستای تنظیم بازار، بیش از ۲هزار و ۳۰۰ تن کالای مصرفی با نرخ مصوب در فروشگاه‌های شبکه تعاون روستایی هرمزگان در سراسر استان توزیع شده است.

وی افزود: توزیع این کالاها با هدف تامین مایحتاج شهروندان عمدتا در ماه های پایانی سال و در راستای پیشگیری از افزایش قیمت ها و کنترل بازار انجام شده است.

اسدپور یادآور شد: این کالاها توسط شبکه تعاون روستایی استان خریداری و با نرخ مصوب دولتی در فروشگاه های این شبکه عرضه شده است.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان تصریح کرد: در اجرای برنامه های دولت و در راستای اجرای سیاستهای امنیت غذایی در کنار تولید، توزیع این کالاها در دستور کار سازمان تعاون روستایی قرار گرفته و براین اساس اقلام تنظیم بازاری توسط اتحادیه تعاونی روستایی استان هرمزگان خریداری و توزیع شده است.

وی افزود: این اقلام شامل یکهزار و ۸۴ تن برنج، ۴۱۴ تن مرغ و گوشت منجمد، ۴۹۲ تن شکر، ۳۵۷ تن روغن و ۳۶ تن تخم مرغ به ارزش ۴۸۸ میلیارد و ۹۶۲ میلیون ریال با هدف تنظیم بازار و تامین نیاز‌های مردم عزیز استان عرضه شده است.

اسدپور با بیان اینکه شبکه تعاون روستایی خاستگاه مردم نهاد دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مصرف کنندگان و توانایی و ظرفیت تامین و توزیع این اقلام همراه با میوه در ایام پایانی سال افزایش خواهند یافت که بموقع اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6282

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها