افزونه جلالی را نصب کنید.
در دیدار مدیرکل شیلات هرمزگان با فرمانده مرزبانی هرمزگان مطرح شد:

افزایش تعاملات در حفاظت از منابع و ذخایر آبزیان خلیج فارس و دریای عمان

  • کد خبر : 6354
  • 20 اسفند 1400 - 13:00
افزایش تعاملات در حفاظت از منابع و ذخایر آبزیان خلیج فارس و دریای عمان
مدیرکل شیلات هرمزگان به همراه معاون صید و بنادر ماهیگیری و سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان با فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در راستای افزایش تعاملات در حفاظت ذخایر آبزیان خلیج فارس و دریای عمان و برخورد با عاملین صید و صیادی غیر مجاز در محل اداره کل شیلات استان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، در این دیدار مدیرکل شیلات هرمزگان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مرزبانی استان هرمزگان ،روز پاسدار و جانباز را گرامی داشت و گفت: امید است با نشست ها و پیگیری های صورت گرفته شاهد رشد بیش از پیش اقدامات مشترک شیلات و مرزبانی خواهیم بود.

عبدالرسول دریایی در این دیدار با اشاره به اهمیت ارتقای تعامل های سازنده بین شیلات و مرزبانی استان در راستای حفظ ثروت، انفال و منابع ملی به ویژه ذخایر آبزیان گفت: در صورت کاهش صید غیر مجاز با اقدامات پیشگیرانه، دریا فرصت بازسازی ذخایر آبزیان را می یابد.

در ادامه فرمانده مرزبانی استان هرمزگان بر تعامل سازنده بین یگان های استان تاکید کرد و گفت: بدون شک تعاملات و ارتباطات سازنده بین آنها موجبات رشد و توسعه استان را فراهم خواهد کرد.

سردار حسین دهکی جلوگیری از صید بی‌رویه و غیر مجاز منابع آبزی را ماموریت مشترک مرزبانی و شیلات استان خواند و گفت: در حوزه مبارزه با آلودگی دریا نیز، مرزبانی، شیلات و دیگر سازمان ها و نهاد های مرتبط باید همکاری لازم را با یکدیگر داشته باشند و درصورت نیاز قوانین موجود در این راستا با توجه به بازدارنده نبودن اصلاح شوند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6354

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها