افزونه جلالی را نصب کنید.
با حضور نماینده ویژه استاندار هرمزگان:

پروفسور احسان کامرانی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان شد

  • کد خبر : 6414
  • 26 اسفند 1400 - 17:04
پروفسور احسان کامرانی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان شد
آیین تودیع و معارفه معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین‌الملل‌ استانداری؛ مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با حضور محمد گلستانی نژاد نماینده ویژه استاندار هرمزگان، محسن خاکی نهاد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، علی فیروزی معاون اقتصادی، رضا مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی و حبیب بهادری معاونت بازرسی استانداری برگزار شد.

در این مراسم، دکتر احسان کامرانی به عنوان معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب و از زحمات علی رئوفی تقدیر شد.در ابتدای مراسم محمد گلستانی‌نژاد مدیرکل حوزه استاندار که بعنوان نماینده مهدی دوستی در این جلسه حضور داشت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: امروز ما شاهد یک اتفاق خوب در استان هرمزگان هستیم و یک چهره مردمی، دانشگاهی و نخبه به عنوان معاونت جدید سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان معرفی می‌شود.

وی افزود: این مسئله آغازی برای یک فصل‌ جدید است، امروز این مسئولیت سنگین بر عهده دکتر کامرانی است که بتواند در جهت رفع مهترین مسئله مردم که همان اشتغال و رفع معیشت این مردم است تلاش کند، از زحمات دکتر رئوفی در مدت تصدی این سمت و تلاش‌های وی نیز قدردانی می‌کنم و امیدوارم در مسئولیت‌های بعدی موفق باشند.

علی رئوفی معاون سابق سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان نیز در جلسه اظهار داشت: خود را فرزند هرمزگان می‌دانم و در این مدت ۶ ماهه که در کنار مهندس مهدی دوستی بودم برای من آغازگر فصل جدیدی بود.

وی ادامه داد: به خودم و به سایر همکارانم و مردم عزیز هم باید تبریک بگویم که یک چهره نخبه به عنوان معاونت سیاسی و امنیتی انتخاب شده که چهره مردمی و مسئولیت پذیر است من در کنار ایشان خواهم بود و برای وی آرزوی توفیق دارم.

دکتر احسان کامرانی معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان نیز در این جلسه با تقدیر از تلاش‌های دکتر رئوفی در زمان تصدی این سمت گفت: مهم‌تر از کار سیاسی، اخلاق سیاسی است و مهمتر از کار اجتماعی، اخلاق اجتماعی چرا که من معتقدم اخلاق مهمترین رکن است.

وی با تاکید بر اینکه از ظرفیت جوانان و نخبگان دانشگاهی استفاده خواهم کرد افزود: باید در کنار یکدیگر تلاش کنیم و تعامل داشته باشیم تا بتوانیم خدمت‌گزار خوبی برای این مردم شریف باشیم و از استاندار هرمزگان نیز تشکر می‌کنم که به بنده اعتماد کردند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6414

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها