افزونه جلالی را نصب کنید.

بازدید نخستین تور گردشگران نوروزی از بندر شهید رجایی

  • کد خبر : 6431
  • 29 اسفند 1400 - 21:37
بازدید نخستین تور گردشگران نوروزی از بندر شهید رجایی
با آغاز طرح تسهیل سفرهای دریایی در استان هرمزگان نخستین گروه از گردشگران نوروز ۱۴۰۱ وارد بندر شهید رجایی شدند و از بخش‌های مختلف این بندر بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، یک گروه ۳۵ نفره از گردشگران نوروزی به منظور آشنایی بیشتر با صنعت حمل و نقل دریایی و فعالیت های بندری از بخش های مختلف بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر کانتینری ایران بازدید و با نقش فعالان این حوزه در چرخه اقتصادی کشور آشنا شدند.

براساس این گزارش، در این برنامه که به همت ستاد «طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۱» برگزار شده، گردشگران ضمن بازدید از پایانه‌های کانتینری، فله و متفرقه و کشتی‌های پهلوگرفته در اسکله‌ها، با روند تخلیه و بارگیری انواع کالاهای اساسی و نحوه انتقال آنها به انبارها و بازارهای کشور آشنا شدند.

در این بازدید یک ساعته کارشناسان هر بخش نیز به سوالات میهمانان پیرامون پهلودهی و جداسازی شناور، نحوه تخلیه و بارگیری کالاها از کشتی بر روی کشنده‌ها، فعالیت شناورهای خدماتی حاضر در اسکله، کنوانسیون ها و فرآیندهای خدمات رسانی به کشتی های اقیانوس پیما پاسخ دادند.

گردشگران در بازدید از دروازه طلایی اقتصاد ایران با گرفتن عکس سلفی، ثبت لحظات خاطره‌انگیزی را در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ برای خود رقم زدند.منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی در ایام نوروز ۱۴۰۱ همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۴عصر پذیرای مسافران و گردشگرانی است که استان هرمزگان را بعنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده‌اند.

گفتنی است، هرساله گروه‌های مختلفی در قالب تورهای گردشگری بازدید از بندر شهید رجایی و آشنایی با فعالیت های بندری و دریایی وارد هرمزگان می‌شوند.ستاد مرکزی «طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۱» از روز پنج‌شنبه کار خود را به منظور ارائه مطلوب خدمات و تأمین ایمنی سفرهای دریایی در ایام نوروز در بزرگترین پایانه مسافری دریایی کشوربندر شهید حقانی آغاز کرده است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6431

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها