افزونه جلالی را نصب کنید.

آمار سفرهای دریایی به هرمزگان از مرز ۳ میلیون عبور کرد

  • کد خبر : 6500
  • 11 فروردین 1401 - 18:33
آمار سفرهای دریایی به هرمزگان از مرز ۳ میلیون عبور کرد
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از ۲۵ پارسال تا روز گذشته دهم فروردین ماه جاری، ۳ میلیون و ۳۰۶ هزار و ۷۸۹ نفر سفر دریایی از طریق بنادر مسافری این استان به مقصد جزایر خلیج فارس و بالعکس به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، “علی‌رضا محمدی کرجی‌ران اعلام کرد: از آغاز اجرای طرح تسهیل سفرهای دریایی تا پایان روز دهم فروردین، ۳ میلیون و ۳۰۶  هزار و ۷۸۹ نفر مسافر و گردشگر از طریق بنادر هرمزگان جابه جا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل  ۳۱۳ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی میزان جابه‌جایی شناورهای مسافری و گردشگری بین جزایر استان هرمزگان را  ۱۰۰ هزار و ۵۶۳ فروند اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲۵ درصد افزایش و نسبت به سال ۹۸ و  قبل از شروع کرونا ۴ درصد افزایش داشته است.

رییس کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای دریایی  هرمزگان، خاطرنشان کرد: از ۲۵ اسفندماه پارسال تا روز گذشته دهم فروردین، ۵۲۲ هزار و ۳۲۲ خودرو عمدتا از طریق بنادر پل و لافت جابه جا شده اند که در این بخش نیز در همسنجی با دو سال گذشته ۱۱ درصد افزایش به ثبت رسیده است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6500

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها