افزونه جلالی را نصب کنید.

استفاده از مولد میگو باعث رونق و افزایش تولید میگو پرورشی در هرمزگان شده است

  • کد خبر : 6518
  • 15 فروردین 1401 - 20:12
استفاده از مولد میگو باعث رونق و افزایش تولید میگو پرورشی در هرمزگان شده است
مدیرکل شیلات هرمزگان از مراکز تکثیر میگو شهرستان بندرلنگه با هدف پیگیری موانع و مسائل پیش روی توسعه تکثیر و پرورش میگو بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان ،مدیر کل شیلات هرمزگان گفت استفاده از مولدین میگو ی عاری از بیماری و اصلاح نژاد شده و استحصال لاروهای مناسب و عاری از بیماری از آن ازجمله اقدامات مهم شیلات هرمزگان و بخش خصوصی در زنجیره تولید میگو است که از این حیث نیز گام های بسیار مهم جهت جلوگیری از شیوع بیماری و افزایش و رونق تولید میگو در استان شد .

دریایی با بیان اینکه مولد عاری از بیماری و اصلاح نژاد شده باعث رونق تولید پرورش میگو در استان شده است از ذخیره سازیی بچه میگو از اول اسفند ماه در مزارع میگو استان خبر داد.

وی اظهار داشت : تولید میگو در استان دوبار در سال می باشد و با توجه به اقدامات خوب و ظرفیت های موجود در حوزه تکثیر و پرورش میگو استان هرمزگان و تحولات دانش بنیانی که در این صنعت در حال انجام است انشالله شاهد توسعه پایدار با کمترین مشکلات در این صنعت مهم و اشتغال آفرین باشیم.

وی اضافه کرد:همچنین مطرح شدن نام میگوی هرمزگان بعنوان کالای با کیفیت در سطوح بین المللی نشان از تلاش‌ها و تحولات و تغییرات صورت گرفته در توسعه برق رسانی به مزارع و استفاده از مکانیزاسیون ،غذای با کیفیت بهتر ،استاندار سازی مزارع تکثیر و پرورش ،استفاده و بکارگیری مولد و غذای عاری از بیماری ، راه اندازی آزمایشگاههای کنترل بیماری و استاندارد سازی مراکز عمل آوری و فراوری ،افزایش دوره آموزشی ، افزایش دانش تولید کنندگان ،توانمند سازی و ورود جدی تشکل‌ها در استان می باشد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6518

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها