افزونه جلالی را نصب کنید.

دیدار مدیرکل شیلات هرمزگان با امام جمعه شهرستان بندرلنگه

  • کد خبر : 6515
  • 15 فروردین 1401 - 20:08
دیدار مدیرکل شیلات هرمزگان با امام جمعه شهرستان بندرلنگه
مدیر کل شیلات هرمزگان طی سفر و بازدید خود از ظرفیت های شیلاتی شهر ستان بندرلنگه با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان؛ در این دیدار عبدالرسول دریایی ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان با اشاره به ظرفیت عظیم پرورش ماهی در قفس و تکثیر و پرورش میگو و صید و صیادی را باعث رونق منطقه واشتغال،خواند و گفت: مسیر خوبی را شیلات در گسترش فعالیت های اشتغال زا و رونق دهنده تولید طی کرده است که تداوم آن حمایت همه جانبه را طلب می کند.

وی مجتمع مهم پرورش میگو را مجتمع مهرگان خواند و گفت: در صورت راه اندازی این مجتمع، شاهد ایجاد بالغ بر هشت هزار نفر اشتغال در آن خواهیم بود.دریایی کمبود نیروی انسانی در بدنه شیلات به ویژه در یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان را یکی از موانع جدی توسعه پایدار شیلات و ممانعت از صید غیر مجاز خواند و گفت: بی شک دریا و ذخایر آن انفال بوده و همه در این شرایط باید یاری رسان شیلات در حفظ منابع آبزیان و ذخایر دریا باشند.

وی برداشت بیش از ظرفیت، صید بی رویه، افزایش شاغلین در بخش صید و صیادی به دلیل نبودن شغل مناسب و حجم زیاد شناورهای غیر مجاز را از مشکلات حفظ ذخائر در این راستا خواند‌.

دریایی افزود : خوشبختانه با پیگیری شیلات هرمزگان و شیلات شهرستان و همچنین مشارکت خوب جامعه صیادی در تامین ماهی شب عید کنترل قیمت ها در محدوده قیمتی مورد نظر انجام شد.

دریایی همچنین تصریح کرد در پروژه کلات نیز قرار شد قفس هایی با ظرفیت هزار تن را در دریا با پیگیری بخش خصوصی شیلات شهرستان لنگه به زودی راه اندازی شود ‌.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه نیز در ادامه ضمن تبرک سال نو و فرا رسیدن ماه رمضان گفت: از اقدامات شیلات در شهرستان بندرلنگه به ویژه در دوران جدید مدیریت این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا شیلات را اداره اول این شهرستان در بحث ایجاد اشتغال و رونق تولید خواند و گفت: خوشبختاته شیلات تعاملات خوبی با همه دستگاه های اجرایی ایجاد کرده است .

وی لزوم رونق منطقه و توسعه اشتغال در این مطقه را کمک همه جانبه به صنعت شیلات خواند و تصریح کرد: امید داریم با در دستور کار قرار گرفتن مجدد فعال سازی پروژه مهرگان و تامین اعتبارات مورد نیاز اقدامات لازم در این خصوص انجام پذیرد.

گفتنی است در پایان با ارایه لوح تقدیری از سوی مدیر کل شیلات استان از زحمات و حمایت های امام جمعه شهرستان بندرلنگه در اجرای سیاست های سازمانی شیلات در شهرستان بندرلنگه جهت توسعه فعالیت های شیلاتی و رونق تولید تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6515

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها