افزونه جلالی را نصب کنید.

فرهنگ سازی در خصوص حفاظت و اهمیت ذخائر استراتژیک آبزیان خلیج فارس و دریای عمان در دستور کار شیلات هرمزگان

  • کد خبر : 6512
  • 15 فروردین 1401 - 19:58
فرهنگ سازی در خصوص حفاظت و اهمیت ذخائر استراتژیک آبزیان خلیج فارس و دریای عمان در دستور کار شیلات هرمزگان
مدیر کل شیلات هرمزگان به همراه رئیس شیلات شهرستان بندرلنکه و جمعی از صیادان و تعاونی های منطقه از بندر صیادی کنگ بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، عبدالرسول دریایی در حاشیه بازدید از بندر صیادی کنگ و پس از دیدار چهره به چهره با جمعی از صیادان این بندر گفت: ضمن تشکر از مدیریت بهره بردار بندر باتوجه اهمیت بندرصیادی در توسعه و ارتقای خدمات دهی انتظار می رود ،مدیریت این بندر صیادی ضمن تداوم خدمات رسانی، در راستای ارتقای خدمات بندر صیادی کنگ به جامعه صیادی،حفظ و نگهداری تجهیزات بندری، ارتقای فضای سبز، بهسازی مستمر بندر صیادی و …همواره پیگیر باشد.

دریایی در دیدار با جمعی از صیادان و تعاونی های صیادی بندر کنگ ضمن بررسی مسایل و مشکلا آنها به ایراد راهکار ها و پیشنهادات در راستای مرتفع سازی مسائل و مشکلات پرداخت‌.

وی ضمن تشکر از اقدامات خوب شیلات و یگان حفاظت بندرلنگه مشکل کمبود نیروی انسانی یگان حفاظت ار منابع آبزیان شیلات شهرستان لنگه را یکی از موانع جدی در برخورد لازم با صید و صیادی غیر مجاز و غیر اصولیخواند و بر لزوم همکاری جامعه صیادی در کنترل روش صید مخرب تور محاصره ای و ترال در شناورهای سنتی تاکید کرد.

مدیر کل شیلات استان هرمزگان همچنین بر لزوم همکاری همه مردم و مسئولین و دستگاهای اجرایی و ارگان های نظامی خواست تا شیلات را باتوجه به کمبود نیروی انسانی وهمچنین گستردگی صیدگاه های استان و جامعه صیادی در حفاظت از ذخائر آبزیان یاری نمایند.

دریایی در پایان با بیان اینکه بندر صیادی کنگ با برخور داری از بیش از ۲۳۰ فروند شناور صیادی کلاس قایق و لنج نقش مهمی در صید و صیادی استان دارد افزود: این بندر صیادی همچنین از دو تعاونی فعال با بیش از مجموع هزارو ۳۲۶ عضو برخور دار است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6512

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها