افزونه جلالی را نصب کنید.

تاکید بر لزوم شتاب گیری روند توسعه و تقویت زیرساخت های شیلاتی درشهرستان ابوموسی

  • کد خبر : 6538
  • 17 فروردین 1401 - 14:40
تاکید بر لزوم شتاب گیری روند توسعه و تقویت زیرساخت های شیلاتی درشهرستان ابوموسی
مدیر کل شیلات هرمزگان در دیدار با فرماندار شهرستان ابوموسی در دفتر مدیرکل شیلات هرمزگان بر لزوم شتاب گیری روند توسعه و تقویت زیرساخت های شیلاتی درشهرستان ابوموسی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان ،در این دیدار عبدالرسول دریایی با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های شیلاتی شهرستان ابوموسی گفت: صید و صیادی پویا، وجود منابع عظیم وتنوع گونه های مختلف آبزیان، توانمندی بالقوه در زمینه آبزی پروری دریایی تنها بخشی از توانمندی های شیلاتی این شهرستان است. عبدالرسول دریایی امکان سرمایه گذاری در زمینه پرورش ماهی در قفس و امکان سرمایه گذاری در زمینه صنایع مختلف تبدیلی شیلات را از دیگر ظرفیت های شیلاتی خواند و گفت: در صورت حمایت و ورود سرمایه گذاران توانمند شاهد توسعه بیش از پیش این شهرستان در زمینه های شیلاتی خواهیم بود.

وی ضمن تاکید بر لزوم شتاب گیری روند توسعه و تقویت زیرساخت های شیلاتی درشهرستان ابوموسی گفت: بدون شک این مهم نیازمند تصویب اعتبارات و همچنین حمایت های استانی و ملی ویژه فعالیت های شیلاتی است.

ادریس قریشی کولغانی ،فرماندار شهرستان ابوموسی نیز با اشاره به ظرفیت های خوب شیلاتی این شهرستان و تشکر از اقدامات انجام شده شیلاتی در این شهرستان گفت: امید داریم در آینده ای نزدیک با توجه به همکاری و تعامل به وجود امده و همچنین پیگیری های صورت گرفته شاهد ارتقای شیلاتی شهرستان باشیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6538

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها