افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات؛

تبیین اقدامات مناسب برای اصلاح امور و رفع ساختارهای معیوب

  • کد خبر : 6567
  • 22 فروردین 1401 - 17:08
تبیین اقدامات مناسب برای اصلاح امور و رفع ساختارهای معیوب
مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس گفت: مدیریت بازرسی با نگاه شهروند مداری در جهت شفافیت رفتارهای اداری در شهرداری و توجه و اهتمام جهت انجام درخواست های مردمی گام بر می دارد .

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس، امید آرمات بیان کرد: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری، برنامه ما در مدیریت بازرسی ، نظارت در همه ی امور شهرداری بندرعباس می باشد که شامل تمام دستور العمل ها و اموری است که در مرحله ی اجرایی هستند .

آرمات گفت: با کشف گلوگاه های فساد اداری و با استفاده از اهرم پیشگیری، ضمن رعایت قانون، اخلاق و حفظ حرمت و آبروی اشخاص، در جهت صیانت از مجموعه شهرداری و شهروندان ، به مبارزه با فساد خواهیم پرداخت .

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: در راستای این اهداف می بایست یک رابطه خوب و مثبت در تمام بخش های مدیریت بارزسی ایجاد نمود و همزمان به سمت هوشمند سازی با هدف از بین بردن زمینه تخلف ها و پیشگیری از آن پیش رفت .

وی گفت: بازرسی به عنوان چشم و گوش شهرداری ضمن رصد تمام امور ، بازرسی ها را به صورت تخصصی و میدانی انجام خواهد داد و اقدامات مناسب را برای اصلاح امور و رفع ساختارهای معیوب تبیین خواهد نمود .

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری افزود: در جهت شناخت نقاط قوت و ضعف در تمامی حوزه ها، معاونت ها، مناطق و سازمان ها نسبت به بهبود شاخص های عملکردی و ارائه خدمات بهتر به شهروندان ، تمامی کارکنان محترم و شهروندان گرامی می توانند گزارش های مستند خود را به دفتر مدیریت بازرسی شهرداری بندرعباس با صندوق ارتباط مستقیم با مدیریت ارائه دهند و بازرسی با بررسی مستندات و صحت و سقم آن اقدامات مناسب انجام خواهد داد .

آرمات در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با همراهی شهروندان ، مدیران ، نهاد های نظارتی و افراد تاثیر گذار در این عرصه بر اساس آموزه های دینی ، بیانات مقام معظم رهبری ، قانون و دستور العمل های اجرایی با اهتمام به مدیریت جهادی در جهت رضای خداوند بزرگ و رضایت شهروندان و صیانت از مجموعه شهرداری و شهر بندرعباس سربلند گردیم .

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6567

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها