افزونه جلالی را نصب کنید.
با تخصیص اعتباری ویژه از سوی سازمان نوسازی مدارس کشور؛

پروژه های طرح ارتقاء شاخص های آموزشی تا مهرماه به بهره برداری می رسد

  • کد خبر : 6573
  • 23 فروردین 1401 - 12:33
پروژه های طرح ارتقاء شاخص های آموزشی تا مهرماه به بهره برداری می رسد
با تخصیص اعتباری ویژه از سوی سازمان نوسازی مدارس کشور، پروژه های شبانه روزی گوهران بشاگرد، ۲۲بهمن گورزانگ میناب، لافت قشم و هنرستان فومستان پارسیان تا مهرماه آماده بهره برداری می شود.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان، سیدفخرالدین هاشمی با اشاره به اهتمام جدی سازمان نوسازی مدارس کشور جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام، اظهار کرد: با تخصیص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه طی روزهای اخیر از سوی سازمان نوسازی مدارس کشور درقالب طرح ارتقا شاخص های آموزشی، پروژه های شبانه روزی گوهران بشاگرد، ۲۲بهمن گورزانگ میناب، لافت قشم و هنرستان فومستان پارسیان تا مهرماه سالجاری آماده بهره برداری می شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان درادامه ضمن قدردانی از دکتر رخشانی مهر رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در جهت تسریع درتخصیص اعتبارات پروژه های مدرسه سازی در استان هرمزگان تصریح کرد: با رشد سه برابری اعتبارات مدرسه سازی در سال ۱۴۰۰ زمینه تکمیل پروژه های نیمه تمام و احداث مدارس جدید فراهم گردید.

هاشمی در پایان با بیان اینکه مدرسه سازی جهادی مقدس است، خاطرنشان کرد: قدر این نعمت والای الهی را دانسته و این افتخاری که امروزه نصیب تمامی دلسوزان امر تعلیم و تربیت شده را به فال نیک گرفته و با عزت و افتخار این راه مقدس را ادامه می دهیم.

گفتنی است؛ هم اکنون ۲۰۳ پروژه در قالب ۹۶۰ کلاس درس در استان هرمزگان در دست اجرا می باشد که با بهره برداری از این پروژه ها بیش از ۲۵هزار نفر دانش آموز از آن بهره مند خواهند شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6573

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها