افزونه جلالی را نصب کنید.
استاندار هرمزگان در مراسم رژه خودرویی روز ارتش:

ارتش امروز با تبعیت محض از فرماندهی کل قوا سبب آبروی ایران و اسلام شده است

  • کد خبر : 6635
  • 29 فروردین 1401 - 14:00
ارتش امروز با تبعیت محض از فرماندهی کل قوا سبب آبروی ایران و اسلام شده است
استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه ارتش امروز با تبعیت محض از فرماندهی کل قوا سبب آبروی ایران و اسلام شده است گفت: اتحاد موجود میان نیروهای مسلح سبب شکوفایی کشور و تامین امنیت منطقه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، صبح امروز با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و جمعی از فرماندهان نظامی ارتش، سپاه و ناجا رژه موتوری و خودرویی ویژه روز ارتش در بندرعباس برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های مختلف عملیاتی ارتش از مقابل جایگاه به انجام رژه پرداختند و دستاوردهای حوزه موشکی و پدافندی به نمایش گذاشته شد.

دوستی استاندار هرمزگان در حاشیه برگزاری این مراسم با تبریک روز ارتش اظهار داشت: ارتش امروز ارتشی انقلابی و ولایی است که با تبعیت محض از اوامر فرماندهی کل قوا سبب عزت و آبروی ایران و اسلام شده است.

وی افزود: ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران امروز به عنوان دستان بلند ملت ایران است و در نقاط مختلف جهان حضوری مقتدرانه دارد.

استاندار هرمزگان گفت: یکی از اصلی ترین وظایف ارتش پاسبانی از خلیج فارس به عنوان خانه اصلی ملت ایران است که در پاسبانی و حراست از خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز موفق عمل کرده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم این اقتدار امروز ارتش و اتحاد میان نیروهای مسلح سبب شکوفایی بیشتر کشور و تامین امنیت مردم منطقه شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6635

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها