افزونه جلالی را نصب کنید.
سفره مردم همچنان خالی است !!!

روزه داران هرمزگانی محروم از گوشت قرمز تنظیم بازار !

  • کد خبر : 6631
  • 29 فروردین 1401 - 12:42
روزه داران هرمزگانی محروم از گوشت قرمز تنظیم بازار !
ماه مبارک رمضان از نیمه هم گذشت اما تا به امروز خبری از توزیع گوشت تنظیم بازار در استان هرمزگان نیست.

در حالی که مسئولان کشوری در ابتدای رمضان اعلام کرده بودند ((همزمان با ماه مبارک،  گوشت تنظیم بازار شامل گوشت گوساله ۹۵ هزار تومان و گوشت گوسفندی منجمد هر کیلو ۸۵ هزار تومان به دست مردم خواهد رسید)) اما برای انجام این مهم و پیگیری موضوع در استان هرمزگان اراده ای از سوی مسئولان جهاد کشاورزی دیده نمی شود! در حالی که در سایر استانهای کشور شاهد توزیع گوشت منجمد هستیم!!

در فروردین ماه جاری و قبل از تحویل سال شاهد بودیم سازمان تعاون روستایی هرمزگان در اقدامی هماهنگ و قابل تقدیر اقدام به توزیع میوه تنظیم بازار در استان کرد که رضایتمندی مردم را به همراه داشت و به نظر می رسد اگر در این برهه، توزیع گوشت تنظیم بازار را نیز بر عهده مدیریت تعاون روستایی قرار می دادند، مردم  گوشت تنظیم بازار را بر سر سفره افطاری خود مشاهده می کردند.

ناگفته نماند تا کنون بنا به دلایلی که روشن نیست در حال حاضر مردم فقط می توانند مرغ منجمد هر کیلو ۲۰ هزار تومان را از برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحد‌های صنفی به صورت محدود تهیه کنند.

محرومیت مردم از گوشت قرمز تنظیم بازار در استان هرمزگان در حالی است که عباس مویدی رئیس  سازمان جهادکشاورزی هرمزگان ۲۶ فروردین در خبری که در تارنمای این سازمان قرار داده شده اظهار کرده است(( کالا‌های اساسی موردنیاز مردم در ماه مبارک رمضان در حال توزیع است!و هیچ کمبودی در مورد کالا‌های اساسی در استان وجود ندارد و هزار تن برنج، ۶۰۰ تن مرغ منجمد، ۴۰۰ تن روغن، ۱۵۰ تن گوشت منجمد و ۸۰۰ تن شکر در بازار در حال توزیع است)) که ضمن تشکر از این سازمان بابت توزیع برنج، مرغ، روغن و شکر، متاسفانه باید گفت به دلیل محرومیت استان هرمزگان، نبود مسوول دلسوز و عدم پیگیری مسوولان جهاد کشاورزی استان، هیچ خبری از توزیع گوشت گوسفندی و گوساله تنظیم بازار نیست!!!

گفتنی است طبق گفته مسئولان پشتیبانی امور دام(( روزانه ۳۰ تا ۴۰ تن گوشت به کشور وارد می‌شود که این میزان تا سقف مجوز ۱۰ هزار تن درحال انجام است و قرار است عرضه گوشت تنظیم بازار تا پایان ماه رمضان ادامه داشته باشد.))

کامبیز حسین پور

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6631

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها