افزونه جلالی را نصب کنید.

شهرستان رودان؛ مقصد نخستین بازدید رئیس کل دادگستری هرمزگان از حوزه های قضایی در سال جاری

  • کد خبر : 6662
  • 31 فروردین 1401 - 17:00
شهرستان رودان؛ مقصد نخستین بازدید رئیس کل دادگستری هرمزگان از حوزه های قضایی در سال جاری
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به منظور نظارت بر نحوه خدمت رسانی به مردم از حوزه قضایی شهرستان رودان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، با همراهی جمعی از مسئولان قضایی، عازم شهرستان رودان شد و از این حوزه قضایی بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در تشریح جزئیات بازدید خود از حوزه قضایی شهرستان رودان اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های کلان دستگاه قضایی و خصوصاً اولویت های پانزده گانه ای که ریاست محترم قوه قضاییه در ابتدای سال جاری اعلام نمودند از شهرستان رودان بازدید شد.

وی تصریح کرد: در بدو حضور در شهرستان رودان از یک واحد تولیدی که از قبل هم دستگاه قضایی جهت حل مشکلات آن ورود کرده بود، بازدید شد و در محل این کارخانه و در حضور مدیران و کارگران آن به منظور رفع موانع تولید، دستورات لازم صادر شد.

قهرمانی خاطر نشان کرد: در جریان این سفر از یکی از مناطق محروم شهرستان رودان و مناطقی که در اثر سیل اخیر آسیب هایی دیده بودند نیز بازدید شد و در آنجا با همکاری فرماندار و دیگر مسئولین اجرایی شهرستان جهت گره گشایی از مشکلات مردم تمهیدات و تدابیر لازم اتخاذ گردید.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: برنامه اصلی ما در سفر به رودان، برگزاری ملاقات مردمی بود که طی آن با هدف خدمت رسانی مطلوب به عنوان اولویت نخست از اولویت های پانزده گانه ریاست محترم قوه قضاییه، به همراه مسئولان قضایی استان با تعدادی از شهروندان عزیز و شریف رودان دیدار نمودیم و در خصوص هر مورد از مطالبات مردمی دستورات لازم صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از برنامه بازدید خود از دادگستری و دادسرای رودان به عنوان پایان بخش سفر خود به این شهرستان نام برد و بیان داشت: در جریان این بازدید ضمن عرض خداقوت به همکارانمان، پس از بررسی وضعیت شعب و قسمت‌های مختلف به منظور ارتقاء سطح کیفی و کمی عملکرد این حوزه قضایی و رفاه حال مراجعان، دستورات لازم صادر شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6662

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها