افزونه جلالی را نصب کنید.
در مراسم روز کارگر ویژه کارگران شهرداری بندرعباس مطرح گردید؛

جامعه بدون کارگر قطعا امکان هیچ توسعه و رشدی در آن میسر نمی باشد

  • کد خبر : 6715
  • 12 اردیبهشت 1401 - 17:05
جامعه بدون کارگر قطعا امکان هیچ توسعه و رشدی در آن میسر نمی باشد
مراسم بزرگداشت روز کارگر به همت مجموعه شهرداری بندرعباس با حضور شهردار بندرعباس، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، جمعی از مسولان دستگاه های اجرایی استان، معاونین و مدیران شهرداری بندرعباس و با حضور پرشور کارگران شهرداری بندرعباس در سالن فجر بندرعباس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، مهدی نوبانی در این مراسم با تبریک روز جهانی کار و کارگر، روز ملی خلیج فارس و همچنین نهم اردیبهشت ماه روز شوراها بیان کرد: کارگران سرمایه های یک ملت هستند که مولد همه حرکتهای موثر و مفید در جامعه اند، جامعه بدون کارگر قطعا امکان هیچ توسعه و رشدی در آن میسر نمی باشد.

شهردار بندرعباس گفت: جایگاه کارگران در مجموعه شهرداری برای بنده همواره مهم و قابل تکریم و تحسین بوده و هست، بدانید شهرداری بندرعباس با افتخار با حضور و تلاش ارزشمند شما در همه فعالیت ها سربلند و پیروز است.

نوبانی تصریح کرد: اختصاص یک روز به کارگران شاید به لحاظ تشریفات و تعظیم باشد و گرنه هر روز، متعلق به کارگران است.

نوبانی تصریح کرد: امروز در خدمت شما کارگران عزیز هستیم و اگر زیبایی در شهر مشاهده می‌کنیم حاصل تلاش‌های شبانه روزی شما است. نوبانی در پایان اظهار کرد: انشالله با تلاش و همدلی و همراهی همدیگر همواره مجموعه شهرداری در مسیر رشد و تعالی و ترقی باشد و قطعا با وجود کارگران شهر همیشه در جنب جوش و تکاپو خواهد بود و مسیر توسعه شهر هموار تر از دیروز خواهد شد.

احمد مرادی، نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در این مراسم بیان کرد: به نمایندگی از مردم خونگرم مردم بندرعباس از زحمات شما کارگران عزیز تشکر میکنم.

مرادی گفت: این حرکت شهردار بندرعباس و برگزار کنندگان مراسم به پاس قدردانی از شما کارگران و این دورهمی زیبا همراه با برنامه های متنوع، شاد و معنوی که سفره افطاری است قابل تقدیر می باشد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، خمیر، حاجی آباد و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی افزود: ما شاهدیم که زحمات شبانه روزی در همه ایام سال و مسولیت خدمات رسانی به مردم به دوش شما کارگران است.

مرادی در ادامه بیان کرد: با سختی کار شما آشنا هستم و از مدیران شهرداری درخواست دارم که حقوق شما را به موقع پرداخت و مشکلاتتان را برطرف نمایند.

وی افزود: با یک خرد جمعی، منطق و چارچوب بایستی به دنبال حل مشکلات شهر بندرعباس باشیم و همه دست در دست یکدیگر به دنبال توسعه و زیبایی شهر بندرعباس باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز در این مراسم با تقدیر از مجموعه مدیریت شهری بابت برگزاری این مراسم بیان کرد: از شهردار بندرعباس و مجموعه شهرداری و کمیسیون های خدمات شهری و فرهنگی شورای شهر که دغدغه آنها موضوع کارگران است تقدیر و تشکر میکنم.

فاطمه جراره گفت: قطعا شهردار بندرعباس به دنبال این است که به خوبی حق و حقوق کارگران را به موقع پرداخت کند تا بهترین اتفاقات برای شهر بندرعباس رقم بزنیم.

جراره افزود:در شورای شهر و شهرداری به دنبال این هستیم که با پرداخت به موقع حقوق بیمه و… موضوعات و مشکلات کارگران کمتر شود.

وی گفت: قطعا اگر جامعه کارگری احساس تکریم و احترام کند و قدر آنها دانسته شود کارگران هم می توانند به درستی کار خود را انجام دهند.جراره بیان کرد: نیروهای تنظیف و فضای سبز شهرداری مهمترین نیروهای شهرداری هستند، چرا که رضایت شهروندان به دست شما کارگران اتفاق می افتد.

گفتنی است؛ در این مراسم که همراه با برنامه های متنوع برگزار شد از کارگران تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6715

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها