افزونه جلالی را نصب کنید.

توسعه و رونق مزارع پروش ماهی در قفس با مشارکت جامعه صیادی هرمزگان

  • کد خبر : 6763
  • 19 اردیبهشت 1401 - 16:36
توسعه و رونق مزارع پروش ماهی در قفس با مشارکت جامعه صیادی هرمزگان
مدیر کل شیلات هرمزگان از آغاز ذخیره سازی بچه ماهی در مزرعه پرورش ماهی در قفس صیاد گرامی آقای هندرابی با حمایت استاندار هرمزگان، تلاش بخش خصوصی و پیگیری شیلات هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به حمایت های استاندار هرمزگان از فعالیت های شیلاتی به عنوان پروژه توسعه ایی استان و همچنین سازمان شیلات ایران برای توسعه پرورش ماهی در قفس در استان هرمزگان گفت: مزرعه پرورش ماهی در قفس به ظرفیت کل ۵۰۰ تن در سال توسط صیاد گرامی آقای هندروابی در غرب بندرلنگه در فاز اول با ظرفیت ۲۵۰ تن با ذخیره سازی بچه ماهی وارد تولید می شود.

وی خاطر نشان کرد: این مزرعه برای حدود ۱۵ نفر اشتغال ایجاد می کند و تاکنون بالغ بر۱۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش پشتیبانی و تولید شده است.

مدیر کل شیلات اضافه کرد:به زودی تعداد زیادی از مزارع قفس در شهرستانهای سیریک و قشم توسط جامعه صیادی ایجاد خواهد شد و این موضوع نشان دهنده اهمیت حفظ ذخائر طبیعی دریا و آینده نگری صیادان برای حفظ معیشت و اشتغال است.

گفتنی است این مزرعه با مدیریت و مالکیت حسن هندواربی از صیادان منطقه بندر لنگه (بندر چیروئیه )با ظرفیت نهایی ۵۰۰ تن در سال در غرب بندرلنگه واقع شده است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6763

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها