افزونه جلالی را نصب کنید.

توقیف ۲ فروند شناور حامل ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در آبهای خلیج فارس

  • کد خبر : 6812
  • 25 اردیبهشت 1401 - 9:28
توقیف ۲ فروند شناور حامل ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در آبهای خلیج فارس
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از توقیف ۲ فروند شناور حامل ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در آبهای جزیره کیش و دستگیری ۶ قاچاقچی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت: با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب کیش، مأموران دریابانی پس از شناسایی ۲ فروند شناور لنج حامل ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در آبهای خلیج فارس، نسبت به توقیف آنها اقدام کردند.

وی همچنین با اعلام دستگیری ۶ نفر در این رابطه، افزود: قاچاقچیان قصد داشتند با ایجاد تغییر در ساختار این شناورها و تعبیه مخزن اضافه در عرشه، محموله‌های سوخت را به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس منتقل کنند که خوشبختانه با هوشیاری مأموران، شناورهای مورد نظر، شناسایی و توقیف شدند.

قهرمانی در ادامه بیان داشت: سوخت های کشف شده طبق روال قانونی با دستور قضایی تحویل شرکت پخش و توزیع فرإورده های نفتی شده و به چرخه توزیع قانونی بر می گردد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان تأکید کرد: مبارزه با قاچاق به ویژه قاچاق سوخت از اولویت‌های مهم و مورد پیگیری مستمر دستگاه قضایی استان است و بر این اساس، شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت قاچاقچیان سوخت از طریق مراجعه به سامانه سجام به آدرس اینترنتی Sajam.scpd.ir مراتب را به قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت استان هرمزگان اطلاع دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6812

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها