افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیر کل راه و شهرسازی استان هرمزگان در دیدار با نمایندگان انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان:

سامان بخشی حوزه مسکن و توسعه راه ها را به جد دنبال می کنیم

  • کد خبر : 6858
  • 27 اردیبهشت 1401 - 9:53
سامان بخشی حوزه مسکن و توسعه راه ها را به جد دنبال می کنیم
تعدادی از نمایندگان انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان دوشنبه ۲۶ اردیبهشت با مهندس عباس کمالی مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان دیدار و گفتگو کردند .

یه گزارش پایگاه خبری چلچله بندر در این نشست نمایندگان حاضر به تشریح مسائل حوزه مسکن و دفاتر کار رسانه ها پرداخته و خواستار حمایت این اداره کل از رسانه ها شدند .

مهندس عباس کمالی مدیر کل راه و شهرسازی استان هرمزگان با تاکید بر ضرورت افزایش تعامل با رسانه ها گفت : از زمان حضور در این مسئولیت دو رویکرد مهم سامان بخشی حوزه مسکن و توسعه راه های استان را دنبال کرده و ادامه خواهیم داد که بحمدلله در همین مدت کوتاه حمایت های خوبی وجود دارد .

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود ؛فرآیندهای اداری برای تحویل ۳۵۰هکتار زمین در بندرعباس به سرعت پیگیری می شود و انشاالله پس از ابلاغ وزارت راه ،ثبت نام از متقاضیان نهضت ملی مسکن صورت خواهد گرفت .

مهندس عباس کمالی با اشاره به ضرورت سامان دهی بافت فرسوده افزود ؛یکی از مهمترین دغدغه‌ها ،سامان دهی بافت فرسوده است و در این راستا برنامه های خوبی را در دستور کار قرار داده ایم
،

چرا که معتقدم اگر با برنامه نباشیم امکان حذف بافت فرسوده وجود نخواهد داشت.

وی ضمن اشاره به اهمیت کار رسانه تصریح کرد ؛رسانه ها نقش اساسی و غیر قابل انکاری در توسعه فرهنگی ،آموزشی و ارتقای آگاهی جامعه دارند فلذا همه باید با هم افزایی حوزه رسانه را در تحقق رسالتهایش یاری داد .

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان بر حمایت از ۴حوزه فرهنگی تاکید کرد و اظهار داشت؛بنای ما و مجموعه همکاران بر حمایت از حوزه های دینی ، فرهنگی ،آموزشی و رسانه هاست. طبیعتا تقویت این حوزه ها جامعه را در مقابل تهاجمات فرهنگی و رسانه ای مصون و محفوظ خواهد کرد .

وی در پایان با اشاره نقش مدیران در نظام جمهوری اسلامی گفت ؛مطابق مبانی دین مبین اسلام،خدمت به مردم عبادت است گفت: هیچ نقشی برای مدیران بالاتر از خدمت به مردم وجود ندارد، لذا توصیه موکد به مجموعه همکارانم در اداره کل راه و شهرسازی استان همین مسئله است
و نباید در امور مردم قصوری داشته باشیم.

گفتنی است در این نشست مسئول حقوقی و مسکن انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان،به عنوان رابط بین این تشکل و اداره کل راه و شهرسازی استان به منظور پیگیری خواستهای مطروحه معرفی شد .

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6858

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها