افزونه جلالی را نصب کنید.

اهالی رسانه، سرمایه تقابل با دشمنان هستند

  • کد خبر : 7047
  • 26 مرداد 1401 - 8:10
اهالی رسانه، سرمایه تقابل با دشمنان هستند
جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع ) گفت: اهالی رسانه سرمایه کشور اسلامی در تقابل با دشمنان هستند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر سردار هدایت الله امیری جانشین فرمانده سپاه امام سجاد در مراسم تجلیل از خبرنگاران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید دقت(شهید رسانه استان هرمزگان) خاطر نشان کرد:اگر نگاه منصفانه به وضعیت کشور داشته باشیم، می بینیم که امروزه ایران در مولفه های مختلف سیاسی ، نظامی و فرهنگی در اوج قدرت قرار دارد.

امیری با بیان اینکه دشمنان نظام همواره به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی بوده اند، جنگ ترکیبی را از جمله تلاشهای دشمن در جهت بی رنگ کردن موفقیت‌های چشمگیر کشور در عرصه های مختلف عنوان کرد و گفت: ماهیت انقلاب اسلامی همواره خار چشم دشمنان قسم خورده انقلاب بوده است، لذا آنها تلاش دارند با تأثیرگذاری بر ذهن و قلب مردم، پیروزیهای ما را ضعیف جلوه دهند.

وی با اعلام اینکه دشمن صحنه نبرد را از صحنه جغرافیا، به صحنه قلب مردم آورده است تصریح کرد: هر بسیجی وظیفه دارد تا با استفاده از علم و دانش خود مقتدرانه در برابر دشمن بایستد که در این راه رسانه از قدرت قابل توجهی برخوردار است.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) با تاکید بر انعکاس داشته های کشور، خواستار بیان واقعیت‌های موجود توسط رسانه های استان شد و گفت:باید دقت داشته باشیم که دشمن سعی دارد تمامی موضوعات را وارونه نمایش دهد و این در حالی است که ما در عرصه نظامی و در ابزار روز دنیا به خودکفایی رسیده ایم.

وی با تاکید بر این مطلب که امروز زبونی دشمن و اسراییل را در مقابل ملت ایران مشاهده می کنیم اضافه کرد:با وجود اینکه همواره تحت هجمه فرهنگی قرار داشتیم اما هیچ‌گاه به مبانی فرهنگی و دینی غرب حمله نکردیم چرا که کشور ایران یک کشور قوی است و مردم در همه جا، پای کار انقلاب و نظام حضور دارند.

وی در پایان با بیان این مطلب که ما باید با تاسی به شهدا و الگوپذیری از آن عزیزان، استقامت و اخلاص را همواره سرلوحه کار خود قرار داده و بنیه اعتقادی جوانان را تقویت کنیم، ادامه داد: اگر در دفاع مقدس توانستیم دشمن را شکست دهیم، امروز نیز با وجود خبرنگاران انقلابی و مسوولین عزیز، شاهد اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی و پیشرفت در تمامی زمینه ها خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7047

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها