افزونه جلالی را نصب کنید.
استاندار هرمزگان:

اصلاح ترانشه حاجی آباد، نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه است

  • کد خبر : 7757
  • 21 شهریور 1401 - 15:05
اصلاح ترانشه حاجی آباد، نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه است
مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشست شورای راهبردی برنامه کاهش تصادفات و شورای ترافیک استان بر اجرای برنامه های کوتاه مدت برای تغییر آمار حوادث جاده ای استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشست شورای راهبردی برنامه کاهش تصادفات و شورای ترافیک استان که با حضور دبیر و اعضاء شورا و ارتباط وبیناری فرمانداران برگزارشد، گفت: نقاط حادثه خیز جاده های استان بویژه در محورهای لار- کهورستان لازم است با برنامه کوتاه مدت کارشناسی به سرعت اصلاح و نوسازی شود.

استاندار هرمزگان همچنین وضعیت ترانشه حاجی آباد را مطالبه به حق مردم دانست و افزود: وظیفه ماست که مسائل حیاتی مردم را باجدیت تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری کنیم و تکمیل اساسی عملیات اصلاح ترانشه حاجی آباد بعنوان گلوگاه حساس محور ترانزیتی بندرعباس به تهران نیازمند مطالبه و پیگیری افزایش تخصیص اعتبارات است.

مهندس دوستی بازدید و نظارت مستمر مدیران و فرمانداران بر محورها را ضروری خواند و ادامه داد: اصلاح یا افزایش روشنایی مسیرها، نوسازی و احیاء علائم هشداری واقدامات کاهنده میزان خسارات جانی محورهای پر تردد، بخش مهمی از گزارش کار مدیران و فرمانداران در جلسات شورا خواهدبود.

گفتنی است در این نشست درخصوص تکمیل امکانات ترافیکی مدارس، برقراری تمهیدات ترافیکی ویژه بازگشایی مدارس تا پایان مهرماه و بهره گیری از ظرفیت همیاران پلیس و هلال احمر در ایام بازگشایی مدارس نیز تصمیم گیری شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7757

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها