افزونه جلالی را نصب کنید.

اجرای موفق ممیزی تجهیزات و پورت اپراتوری در بندر شهید باهنر

  • کد خبر : 7772
  • 22 شهریور 1401 - 16:25
اجرای موفق ممیزی تجهیزات و پورت اپراتوری در بندر شهید باهنر
مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از اجرای موفق ممیزی و بررسی میدانی و اسنادی تجهیزات و پورت اپراتوری در بندر شهید باهنر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، “حمیدرضا محمدحسینی تختی” با اعلام جزییات این خبر افزود: این ممیزی در راستای اهداف عملکرد و رعایت استانداردهای عملیات بندری توسط شرکت‌های اپراتور بندری و ارزیابی استانداردهای مرتبط با نیروی انسانی با موفقیت در بندر شهید باهنر انجام شد.

وی افزود: این ممیزی که همه ساله با حضور تیمی از کارشناسان خبره سازمان بنادر و دریانوردی برگزار می‌شود، عملکردهای مربوط به تجهیزات بندری، ظرفیت و توانمندی اپراتورهای فعال در بندر و هم‌چنین توان فنی و عملیاتی نیروهای انسانی مستقر در این بندر را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

مدیر بنادر شرق هرمزگان از مزایای انجام این ممیزی‌ها به رفع نواقص و کمبودهای احتمالی اشاره کرد و بیان داشت: در صورت عدم مغایرت با چک لیست‌های مورد بررسی به منظور انجام و پیگیری اقدامات اصلاحی، نقاط قوت و ضعف برنامه‌ها احصا و سپس برنامه‌ای برای رفع آن تدوین و ارائه می‌شود.

گفتنی است؛ موقعیت دسترسی به آب‌های آزاد، نزدیکی به کشورهای جنوب خلیج فارس، اتصال به کریدور شمال- جنوب از طریق شبکه بین‌المللی جاده‌ای و همچنین آبخور مناسب برای پهلوگیری انواع شناور از مزیت‌های بندر شهید باهنر محسوب می‌شود. این بندر با قدمتی ۵۰ ساله درحال حاضر دارای ۱۲ پست اسکله است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7772

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها