افزونه جلالی را نصب کنید.
مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی:

بنادر کوچک نیروی محرکه توسعه اقتصادی دریامحور هستند

  • کد خبر : 7775
  • 24 شهریور 1401 - 11:13
بنادر کوچک نیروی محرکه توسعه اقتصادی دریامحور هستند
مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بنادر کوچک به عنوان نیروی محرک اقتصادی در راهبرد تجارت با کشورهای همسایه و توسعه اشتغالزایی در منطقه نقش کلیدی ایفا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر،”حسین چراغی” در بازدید از بنادر جاسک و سیریک با اشاره به نقش فزاینده بنادر کوچک به عنوان نیروی محرک توسعه اقتصادی دریامحور و توسعه اشتغالزایی پایدار در منطقه افزود: بهبود مستمر زیرساخت‌های این بنادر همواره در اولویت سازمان بنادر می باشد.

وی افزود: حمایت از سرمایه گذاران و صاحبان کالا از عوامل مهم در راستای ارتباط مستمر با کشورهای حوزه خلیج فارس و افزایش حضور در بازارهای کشورهای همسایه و رونق صادرات انواع کالا است.

مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با توجه به نگاه ویژه سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه بنادر کوچک سواحل مکران خاطر نشان کرد: با همکاری تعاونی‌ها، گمرک و رفع مشکلات این حوزه متوان توسعه و رونق تجارت دراین بنادر را پیش از پیش تقویت کرد .

چراغی تسریع در تردد و تخلیه و بارگیری کالا و افزایش ایمنی دریایی و بندری را از عوامل مهمی دانست که باید به آن نگاه ویژه‌ای داشت.

لازم به ذکر است؛ بنادر جاسک، سیریک و تیاب در شرق هرمزگان زیر مجموعه مدیریت بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان است که جایگاه‌ ویژه‌ای در زمینه صادرات و واردات کالا دارند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7775

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها