افزونه جلالی را نصب کنید.
رییس کل دادگستری خبر داد:

رشد ۳۳۵ درصدی فروش اموال تملیکی در استان هرمزگان

  • کد خبر : 7791
  • 26 شهریور 1401 - 20:52
رشد ۳۳۵ درصدی فروش اموال تملیکی در استان هرمزگان
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از رشد ۳۳۵ درصدی فروش اموال تملیکی در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهارداشت: خوشبختانه پس از سفر رئیس قوه قضائیه به استان و شروع تحول در وضعیت انبارهای اموال تملیکی، پیشرفت چشمگیری در همه شاخص ها رخ داده و رشد عملکرد در بخش های مختلف را شاهد می باشیم.

مجتبی قهرمانی در ادامه افزود: با توجه به تحولات صورت گرفته در نتیجه دستورات ریاست قوه قضاییه، میزان فروش اموال تملیکی استان هرمزگان از ابتدای فروردین ماه ۱۴۰۱ تا بیستم شهریور ماه امسال ۸ هزار و هفتصد میلیارد ریال بوده است که در مقایسه با فروش ۲ هزار میلیارد ریالی در مدت مشابه سال قبل، رشد ۳۳۵ درصدی را نشان می دهد.

وی همچنین یادآور شد: خوشبختانه سازمان اموال تملیکی پس از بازدید رئیس قوه قضاییه حرکت رو به جلویی داشته و مطمئناً با ادامه این روند، گام‌های بلندی در جهت صیانت از اموال بیت‌المال برداشته خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد: پس از ورود روسای قوای قضاییه و مجریه به موضوع تعیین تکلیف اموال تملیکی، دستگاه‌هایی که در بحث ساماندهی به این کالاها دخیل بودند، همکاری بسیار نزدیکی با هم دارند و در نتیجه این تعامل سازنده و براساس شاخص‌های هجده گانه عملکردی در حوزه‌های اموال منقول و غیرمنقول، استان هرمزگان به رتبه اول در سطح ملی دست یافته است.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7791

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها