افزونه جلالی را نصب کنید.

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای گمبرون شهر پایان شهریور ماه سال جاری خواهد بود

  • کد خبر : 7794
  • 27 شهریور 1401 - 16:45
آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای گمبرون شهر پایان شهریور ماه سال جاری خواهد بود
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای گمبرون شهر تا پایان شهریور ماه سال جاری می باشد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر ، مریم پاسالار بیان کرد: نخستین جشنواره رسانه ای گمبرون شهر با موضوعاتی همچون محیط زیست، عمران و آبادانی، شهر هوشمند و الکترونیک، هویت و کالبد شهری، فرهنگ شهروندی در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می شود.

وی افزود:بخش های اصلی جشنواره، شامل خبر، تیتر مصاحبه، گزارش خبری(تحلیلی)، یادداشت، گزارش تصویری عکس، انیمیشن، اینفوگرافی و… بخش ویژه نیز شامل دوستدار کودک و شهر خلاق، استاندار سازی فضای پارک ها و احداث پارک کودک و مادر می باشد.

پاسالار هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد رقابت مثبت و افزایش مشارکت رسانه ها، پیرامون اخبار شهرداری بندرعباس و استفاده از ظرفیت‌های موجود در رسانه ها در توسعه شهر بندرعباس بیان کرد و افزود: مهلت ارسال آثار از ۱۵ تیر ماه لغایت ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ است و برندگان نهایی نیز در تاریخ ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۱ معرفی خواهند شد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس افزود: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.bandarabbas.ir مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7794

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها