افزونه جلالی را نصب کنید.

کشف مشک‌های بزرگ سوخت قاچاق در آبهای هرمزگان

  • کد خبر : 8402
  • 20 آبان 1401 - 17:43
کشف مشک‌های بزرگ سوخت قاچاق در آبهای هرمزگان
جانشین مرزبانی استان هرمزگان گفت: با تلاش همه جانبه مرزبانان پایگاه دریابانی میناب و بندرعباس، قاچاقچیان در انتقال بیش از بیش از ۵۰۰هزار لیتر سوخت در مرزهای آبی خلیج فارس ناکام ماندند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، سردار عبدالله لشکری در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان هرمزگانی در ادامه طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، حین گشت زنی در محور ساحلی شهرستان های بندرعباس و میناب به دو باند قاچاق حین جابه جایی و انتقال سوخت از خشکی به دریا برخورد کردند.

وی افزود: مرزبانان در دو عملیات ضربتی ضمن مسدود کردن مسیر خروجی قاچاقچیان ۹ مشک سوختی (محفظه نگهدارنده) حاوی ۵۱۸هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل به ارزش ۱۱۹میلیارد و ۸۲۳میلیون ریال را کشف کردند.

جانشین مرزبانی استان هرمزگان با بیان اینکه قاچاقچیان با دیدن مرزبانان با افزایش سرعت از محل متواری شدند، اظهار داشت: تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری آنها ادامه دارد.

سردار لشکری اذعان داشت: مشک‌های ماری نوعی از پوشش پلاستیکی است که قاچاقچیان سوخت از آن برای قاچاق سوخت و رساندن آن به شناورها و کشتی‌های بزرگ در عمق آب های دورتر از ساحل استفاده می‌کنند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8402

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها