افزونه جلالی را نصب کنید.

آغاز بازرسی و ثبت قایق‌های تفریحی بدون هویت درکلوپ‌های دریایی جزیره کیش

  • کد خبر : 8429
  • 23 آبان 1401 - 13:13
آغاز بازرسی و ثبت قایق‌های تفریحی بدون هویت درکلوپ‌های دریایی جزیره کیش
مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش گفت: فرآیند بازرسی ایمنی و فنی قایق‌های تفریحی بدون هویت درکلوپ‌های دریایی جزیره کیش با همراهی تیم کارشناسی اداره مرکزی بازرسی و ثبت شناوران و موسسات رده بندی آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، “مهدی امامدادی” اظهار داشت: فرآیند بازرسی ایمنی و فنی و تفریحی قایق های بدون هویت با همراهی تیم کارشناسی اداره مرکزی بازرسی و ثبت شناوران و موسسات رده بندی با هدف تسهیل در فرآیند بازرسی و ثبت شناورها و حذف تردد مالکان به مرکز استان در اداره بنادر و دریانوردی کیش از روز شنبه ۱۴ آبان ماه آغاز شد.

وی ادامه داد: این اقدام در جهت رفع موانع احراز شرایط مالکیت شناورهای فعال متناسب با آیین نامه اجرایی ماده ۲۸ قانون دریایی ایران و دریافت مجوزهای لازم برای ثبت ۲۵۰ فروند قایق‌های تفریحی زیر مجموعه کلوپ‌های دریایی کیش و در راستای اجرای دستور العمل مصوب ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مورد ساماندهی شناورها و انضباط بخشی به ترددهای دریایی در آب‌های داخلی و سرزمینی کشور انجام می شود .

مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش افزود: با توجه به استقرار تیم صدور تا پایان هفته جاری تا ۲۵ آبان در این اداره از صاحبان شناورها جهت حضور و تکمیل فرآیند ثبت به همراه گواهینامه ایمنی صادر شده توسط موسسات رده بندی به محل این اداره مراجعه و از فرصت ایجاد شده استفاده کنند.

به گفته امامدادی؛ با ثبت این قایق‌ها در سامانه جامع دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و دریافت شماره ثبت دائم مشکل تخصیص و دریافت سوخت این شناورها نیز مرتفع می‌شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8429

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها