افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیرعامل آبفای هرمزگان:

آب شیرین کن سوزا نیاز آبی ۸ هزار نفر را تامین می کند

  • کد خبر : 8465
  • 25 آبان 1401 - 14:55
آب شیرین کن سوزا نیاز آبی ۸ هزار نفر را تامین می کند
معاون مهندسی و توسعه آب و فاضلاب کشور به همراه رییس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تأسیسات نمک زدایی شهر سوزا در جزیره قشم بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این بازدید با اشاره به وضعیت آب روستاهای قشم افزود: قشم نیازمند توجه و تخصیص اعتبار ویژه برای گذر از وضعیت فعلی است.

وی با بیان اینکه عملیات توسعه ای شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این شهرستان با حمایت مجموعه وزارت نیر، شرکت مهندسی و استاندار هرمزگان بدون وقفه ادامه دارد، گفت: آب شیرین کن شهر سوزا با ظرفیت ۲۵۰۰ مترمکعب در شبانه روز از طریق سرمایه گذاری بخش غیر دولتی، آب مورد نیاز ۸ هزار نفر از جمعیت ساکن در این شهر را تامین می کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ادامه داد، با توجه به فرسودگی تاسیسات و همچنین پیش بینی افزایش ظرفیت این آب شیرین کن نیازمند توجه ویژه است که امیدواریم با بازدید میدانی اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گره کم آبی سوزا و همچنین روستای شهرستان قشم باز شود.

حمزه پور خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در راستای تامین نیاز آبی قشم، قدم های لازم برای توسعه آب شیرین کن ها در این جزیره برداشته است که عملیات احداث سه آب شیرین کن با ظرفیت ۱۲ هزار متر مکعب آغاز شده که با تکمیل آن شاهد بهیود وضعیت آب این شهرستان خواهیم بود.

مدیرعامل آبفا ابراز امیدواری کرد، با تعاملی که مجموعه دولت و مجلس شورای اسلامی دارند شاهد گره گشایی از مشکلات آبی جزیره قشم باشیم و در آینده ای نزدیک وضعیت آب این شهرستان بهبود یابد.

حمزه پور ادامه داد، در استان هرمزگان نیز تعامل خوبی بین مجموعه دولت و در راس آن استاندار هرمزگان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی وجود دارد که باعث هم افزایی خوبی شده است.

به گفته وی، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان و منطقه آزاد قشم نیز در تعامل با یکدیگر تلاش دارند تا زیرساخت های لازم برای مردم قشم فراهم آورند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان تصریح کرد، وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز با توجه به شرایط هرمزگان نگاه ویژه ای به هرمزگان دارند و نگاه ویژه مجلس شورای اسلامی در این خصوص به بهبود وضعیت آب استان هرمزگان بویژه جزیره قشم منجر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8465

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها