افزونه جلالی را نصب کنید.
رییس هیات گونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان:

برنامه های خود را بر اساس شاخص‌های فدراسیون پیش خواهیم برد

  • کد خبر : 8533
  • 10 آذر 1401 - 19:29
برنامه های خود را بر اساس شاخص‌های فدراسیون پیش خواهیم برد
رییس هیات گونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان گفت:هیات گونگ فو استان هرمزگان برنامه های خود را بر اساس شاخص‌های فدراسیون پیش خواهد برد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، دکتر فاضل نعمانی رییس هیات گونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان در نشست هم اندیشی کونگ فو کاران استان ضمن تاکید بر اتحاد ورزشکاران کونگ فو استان جهت بهبود وضعیت و پیشرفت این ورزش در هرمزگان اظهار کرد: برگزاری دوره های آموزشی، بیمه ورزشکاران و جذب منابع مالی، از اولویتهای این هیات می باشد.

نعمانی ادامه داد: مسوولان هیات گونگ فو در شهرستانها و مسوولان سبکهای مختلف کونگ فو، موظف هستند هر سه ماه یک بار گزارش عملکرد خود را به هیات استان اعلام کنند.

وی همچنین استعداد یابی و میزبانی مسابقات مختلف را از دیگر برنامه های هیات استان بیان کرد و گفت:طی دو ماه آینده، اسامی هیات رییسه گونگ فو استان جهت اخذ رأی اعتماد به مجمع استان اعلام می شود که اطمینان داریم با همیاری مناسب شاهد پیشبرد اهداف کوتاه مدت و طولانی مدت کونگ فو خواهیم بود.

رییس هیات گونگ فو و هنرهای رزمی استان خاطر نشان کرد: این هیات در خصوص ساماندهی داوران و مربیان استان و همچنین اعزام تیم‌های منتخب جهت مسابقات کشوری، اهتمام لازم را خواهد داشت و در این خصوص اقدامات لازم در دست تدوین می باشد.

نعمانی همچنین خواستار همکاری بیشتر مسوولان ورزش استان در خصوص انجام امور حقوقی مربوط به حساب بانکی هیات و تحویل دفاتر هیات شد و تاکید کرد:به دنبال آن هستیم تا کونگ فوی استان هرمزگان جایگاه خود را در کشور پیدا کند.

در پایان، حاضران به بیان دیدگاههای خود در خصوص مشکلات و برنامه های آینده هیات گونگ فو پرداختند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8533

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها