افزونه جلالی را نصب کنید.
در راستای رفع نیازهای فناورانه جزیره قشم؛

رویداد ملی تانا توسط پارک زیست فناوری خلیج فارس و با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 8493
  • 10 آذر 1401 - 14:24
رویداد ملی تانا توسط پارک زیست فناوری خلیج فارس و با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم برگزار خواهد شد
رئیس پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم از برگزاری رویداد تانا ( توسعه و ارتقاء زیست بوم نوآوری استان ها ) در این پارک خبر د اد

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم، محمد شریف رنجبر اظهار داشت: رویداد توسعه و ارتقاء زیست بوم نوآوری استان ها (تانا) در راستای رفع نیازهای فناورانه دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی جزیره قشم در محور های خدمات شهری، محیط زیست، انرژی، دامپروری، کشاورزی، شیلات، صنعت ساختمان و گردشگری در روز چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ در محل پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم برپا می شود.

وی اظهار داشت: توسعه تعامل و همکاری دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی برای شناسایی چالش ها و فرصت های جزیره قشم و ارائه راهکارهای مناسب هدف اصلی از برگزاری رویداد تانا است.

دکتر رنجبر تصریح کرد: ایده ها و طرح هایی که شناسایی شده در سامانه ای به نام سامانه نان که در وزارت عتف بصورت ملی و کشوری راه اندازی شده، مطرح شده است.

وی اضافه کرد تانا در دو بخش اجرا می شود که پیش رویداد، جلسات آماده سازی و هماهنگی اولیه بین دستگاه های دولتی، بخش خصوصی، سرمایه گذاران و صاحبان ایده از آن جمله است. 

رییس پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم در ادامه با اشاره به تسهیلات مالی که به صاحبان ایده‌های برگزیده ارائه خواهد شد، اظهار کرد: به هر برگزیده در این رویداد مبلغ ۱۰ میلیون تومان، پرداخت خواهد شد و شرکت کنندگان همچنین می توانند از تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری استان هرمزگان و تسهیلات کم بهره و حمایت های بلاعوض (در صورت پذیرش در پارک) بهره مند شوند.

گفتنی است کلیه واحدهای فناور و صاحبان ایده از جمله دانشجویان، اساتید، نخبگان و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان سراسر کشور می‌توانند برای ارائه راه‌ حل جهت رفع نیازهای فناورانه جزیره قشم در این رویداد شرکت کنند.

لینک ثبت نام بزودی اعلام خواهد شد و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۵۲۲۱۵۷۱-۰۷۶ تماس حاصل نمایید.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8493

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها