افزونه جلالی را نصب کنید.
سردار حسین معروفی:

دشمن، شجاعت ما را هدف قرار داده است

  • کد خبر : 8588
  • 16 آذر 1401 - 2:23
دشمن، شجاعت ما را هدف قرار داده است
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: در شرایط کنونی دشمن، شجاعت ما را هدف قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دومین نشست مجمع بسیجیان استان هرمزگان، خطاب به حاضران گفت:شما بسیجیان جهاد تبیین میکنید چرا که در مقابل یک دشمن نابرابر می ایستید و برای حل مشکلات مسلمانان در استان هرمزگان تصمیم می گیرد.

معروفی با فوق‌العاده خواندن کارگروه اقتصادی هرمزگان، خواستار ایجاد شبکه بسته بندی در بحث خرما شد و با تاکید بر ایجاد بازار مستمر و علمی کردن کشاورزی اضافه کرد: در کارگروه فرهنگی نیز باید نمادسازی، گفتمان سازی و شبکه سازی صورت گیرد و خروجی آن جریان سازی باشد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت اشتغال و اقتصاد مقاومتی، بازخورد گیری از اطلاعات اقتصادی، فرهنگی و…را با اهمیت خواند و افزود: عیب یابی ها، همواره موجب کم شدن هزینه ها می شود.

معروفی در بخشی دیگر با اعلام این مطلب که ما کمک کننده دولت هستیم و نه رقیب آن، خاطر نشان کرد: دشمن هرگز نمیتواند به ملت عاشورایی برسد چرا که ملت ما و بسیج ما عباس انقلاب هستند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: در حرکت جهادی، نیازمند مراقبت از استحکام جامعه هستیم چرا که پایه استحکام درونی جامعه، ایمان واقعی است.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی نیازمند ولایت باوری و اخلاص در عمل هستیم، خواستار هوشمندی ملت ایران شد و ادامه داد: دشمن، شجاعت ما را هدف قرار داده است و باید حواسمان باشد چرا که دشمن هیچ وقت قابل اعتماد و قابل پیش بینی نیست.

وی خطاب به بسیجیان حاضر در مجمع گفت: باید بر روی امام شناسی و دشمن شناسی کار کنید و وحدت آفرینی و امید آفرینی را سر مشق قرار دهید.

سردار معروفی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ،تصریح کرد: دشمن می‌خواست قلب شهید سلیمانی را هدف قرار دهد تا قلب جهان اسلام از کار بیافتد، اما با شهادت این سردار بزرگ، ۸۰ میلیون ایرانی ثابت کردند که حاج قاسم قلب و عصاره شان است و رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ بزرگترین انتقام همین بود.

وی اضافه کرد: امروز شهید سلیمانی قهرمان جهان اسلام، نماد ملت ایران، مدرسه درس‌آموز و محصول انقلاب است و ما وظیفه داریم به فرزندانمان بگوییم که اگر امام راحل و رهبری نبودند، حاج قاسم هم نبود.

ماموریت اصلی بسیج آماده شدن برای جنگ شناختی است

دکتر محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان نیز در این مجمع با بیان اینکه ما امروز در یک جنگ شناختی قرار داریم، ماموریت اصلی بسیج را آماده کردن خود برای جنگ شناختی دانست و هشدار داد: هر جا در جنگ شناختی کم بیاوریم، دشمنان از همان جا نفوذ می کنند.

امام جمعه بندرعباس همچنین با تاکید بر گفتگو با تمامی اقشار جامعه تصریح کرد:امروزه در جنگ شناختی بسیج باید طبیب دوار باشد و ما باید سمت اقشار مختلف رفته و از آنها بخواهیم در برنامه های ما شرکت کنند.

بسیج یکی از معجزه های ارزشمند انقلاب اسلامی است

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان در دومین اجلاسیه بسیجیان استان هرمزگان با گرامیداشت ایام فاطمیه گفت:بسیج یادگار ماندگار حضرت امام رضوان الله علیه و یکی از معجزه های ارزشمند انقلاب اسلامی ایران است.

سالاری با اشاره به شرایط حساس تاریخی و بیان این مطلب که فرصت پیش آمده در شرایط کنونی در هیچ برهه ای از تاریخ اسلام وجود نداشته است، اضافه کرد: در این شرایط فرصتی برای ما به وجود آمده تاضمن درک امام حاضر، فرصت تشکیل حکومت جمهوری اسلامی را غنیمت بشماریم.

وی با تاکید بر این مطلب که هیچ صحنه ای از نظام نبوده که بسیج در این حضور نداشته باشد خاطر نشان کرد: بسیج در حوادث مختلف و من جمله هشت سال دفاع مقدس حضوری پر رنگ داشته است.

فرمانده سپاه امام سجاد با اذعان به اینکه ما میراث دار شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم، از مجمع عالی بسیج استان به عنوان یک کار ارزشمند یاد کرد و گفت: بسیج همواره آمادگی دارد برای انجام کارهای بزرگ در خدمت مردم استان هرمزگان باشد.

روی مسایل فرهنگی جوانان کارهای گسترده تری انجام گیرد

آ

در ادامه پروفسور احسان کامرانی رییس مجمع عالی بسیج استان هرمزگان به بیان عملکرد یکساله مجمع پرداخت و گفت: ما پیشبرد امور را بر اساس نگاه حل المسایلی طرحهای جامع بنا نهاده ایم تا ضمن اینکه قابل اجرا، راهبردی و عملیاتی باشد، اشتغال آفرین و موجب افزایش بهره وری گردد.

وی با اعلام اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب در توصیه های خود بعد از علم و پژوهش به وسیله اخلاق و معنویت اشاره کرده اند و توصیه سوم ایشان بحث اقتصاد است تصریح کرد: علم و پژوهش سلطان و مبنی و اساس تمام کارها است.

وی همچنین بر انجام کارهای بیشتر در حوزه فرهنگ تاکید کرد و گفت:بر روی مسایل فرهنگی جوانان باید کارهای گسترده تری انجام گیرد.

گفتنی است در ادامه مجمع بسیجیان استان از جمعی از خانواده های شهدا و گروههای برتر مجمع بسیجیان، تجلیل شد.

قرائت بیانیه پایانی نیز از دیگر برنامه های اختتامیه این مجمع بود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8588

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها