افزونه جلالی را نصب کنید.
معاون عمرانی استانداری هرمزگان:

استانداری هرمزگان در حوزه آموزش‌ شهرداری‌ها رتبه برتر کشوری کسب کرد

  • کد خبر : 9138
  • 06 بهمن 1401 - 17:39
استانداری هرمزگان در حوزه آموزش‌ شهرداری‌ها رتبه برتر کشوری کسب کرد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از کسب رتبه برتر این استانداری در حوزه آموزش شهرداری‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر ، رضا مدرس در تشریح این خبر گفت: بنابر اعلام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، با توجه به ارزیابی صورت گرفته از عملکرد آموزشی دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری های کشور، استانداری هرمزگان در زمینه آموزش شهرداری‌ها رتبه برتر را کسب کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، تحقیق و آموزش کاربردی را مبنای سیاست گذاری و تصمیم سازی در حوزه‌های مدیریت شهری و روستایی دانست و گفت:مدیریت شهرها و روستاها  مبتنی بر دانش و توجه به مفاهیم و آموزه‌های اصیل اسلامی – ایرانی لازمه بسترسازی تحقق زیست بوم اصیل می باشد.

وی برگزاری جشنواره آموزش و پژوهش در مدیریت شهری و روستایی را زمینه ارزیابی مناسبی برشمرد و تصریح کرد: با تلاش مدیرکل و همکاران دفتر امورشهری و همراهی شهرداران، استانداری هرمزگان برای چهارمین سال متوالی در نهمین دوره  این جشنواره رتبه برتر حوزه آموزش شهرداری ها و مقام دوم حوزه پژوهش را کسب کرد که نشان دهنده اهتمام مدیران استان برای استفاده ازدستاوردهای علمی و تجربیات موفق در مدیریت بهینه است.

مهندس رضامدرس، پیشرفت عدالت محور و مردم اساس را رکن اصلی برنامه های  استاندار هرمزگان برشمرد و افزود: استقبال و حمایت از طرح های سرمایه گذاری، توسعه ای و دانش بنیان در شهرها و روستاها فرصت مناسب ایجاد زیست بهتر برای مردم استان است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=9138

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها