افزونه جلالی را نصب کنید.
در نشست مسئولان شرکت گاز و بهزیستی استان هرمزگان مطرح شد

اعطای تسهیلات بلاعوض لوله کشی گاز به مددجویان بهزیستی هرمزگان

  • کد خبر : 9212
  • 09 بهمن 1401 - 17:00
اعطای تسهیلات بلاعوض لوله کشی گاز به مددجویان بهزیستی هرمزگان
مسئولان شرکت گاز استان هرمزگان با معاونین سازمان بهزیستی استان در خصوص اعطای تسهیلات بلاعوض لوله کشی گاز به مددجویان این سازمان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان هرمزگان ؛ با هدف حمایت از اقشار نیازمند جامعه و رفع محرومیت در مناطق کمتر برخوردار ، مسئولان شرکت گاز استان هرمزگان با معاونین سازمان بهزیستی استان در خصوص اعطای تسهیلات بلاعوض لوله کشی گاز به مددجویان این سازمان دیدار و گفتگو کردند.
پبش از این نیز دیداری مشترک با مدیران سازمان بهزیستی استان هرمزگان انجام شد تا تفاهمنامه سه جانبه بین شرکت گاز استان هرمزگان، کمیته امداد امام خمینی(ره) وسازمان بهزیستی استان، منعقد و تسهیلات بلاعوض لوله کشی گاز به مددجویان واجد شرایط این دو مجموعه به میزان یکصد میلیون ریال اعطاء شود.
گفتنی است تسهیلات بلاعوض لوله کشی گاز داخلی منازل در راستای مصوبات سفر ریاست جمهوری و دولت سیزدهم به استان هرمزگان ، در زمستان سال ۱۴۰۰ و ایفای مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت، شرکت ملی گاز ایران و استان هرمزگان،به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی اعطا می شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=9212

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها