افزونه جلالی را نصب کنید.

فعالیت بیش از ۱۶۰ تشکل تعاونی روستایی در هرمزگان

  • کد خبر : 9208
  • 09 بهمن 1401 - 16:57
فعالیت بیش از ۱۶۰ تشکل تعاونی روستایی در هرمزگان
بیش از شرکت تعاونی روستایی، کشاورزی، تولیدی و شرکت تعاونی زنان، واحدهای نظام صنفی کارهای کشاورزی تحت نظارت مدیریت تعاون روستایی در سطح استان هرمزگان فعالیت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی هرمزگان، عیسی برخورداری مدیرتعاون روستایی هرمزگان اظهار داشت: گسترش و تقویت تعاون، توسعه عملیات اقتصادی، بازاریابی، بازرگانی و خدمات تعاونی در روستاها از اهداف مهم سازمان تعاون روستایی به شمار می آید.
وی با اشاره به اینکه شبکه مردمی تعاونی های روستایی نقشی موثر و اساسی در تنظیم بازار محصولات کشاورزی دارد، تصریح کرد: بیشترین فعالیت تعاونی‌های استان در بخش‌های خرید و فروش محصولات کشاورزی در قالب تضمینی و توافقی، تامین و توزیع نهاده‌های کشاورزی و دامی، مواد سوختی مورد نیاز روستاییان، آرد روستایی و سایر فعالیت ها می باشد.
برخورداری بیان داشت: هم اکنون ۱۶۵ تشکل تعاونی روستایی در سطح هرمزگان وجود دارد که از این تعداد ۱۲۰ تشکل فعال و مابقی این تشکل های تعاونی روستایی نیمه فعال می باشند.
وی با بیان اینکه ۱۰ اتحادیه تعاونی روستایی استانی و شهرستانی در استان فعالیت می کنند خاطرنشان کرد: مجموعا ۶۴ شرکت تعاونی روستایی، ۲۷ شرکت تعاونی تولید کشاورزی و شرکت سهامی زارعی، ۱۳ واحد نظام صنفی کارهای کشاورزی استانی و شهرستانی، ۴۵ شرکت تعاونی کشاورزی، ۶ شرکت تعاونی بانوان روستایی به در سطح استان هرمزگان فعالیت می کنند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=9208

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها