افزونه جلالی را نصب کنید.

توزیع دو هزار بسته معیشتی بین جامعه کار و تلاش و نیازمندان استان

  • کد خبر : 11361
  • 03 فروردین 1402 - 1:05
توزیع دو هزار بسته معیشتی بین جامعه کار و تلاش و نیازمندان استان
رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان از توزیع دو هزار بسته معیشتی به مناسبت فرار رسیدن ماه مبارک رمضان بین جامعه کار و تلاش و نیازمندان استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی و امور ارتباطات و رسانه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، سرهنگ پاسدار امیر ارسلان شهبازی ضمن تبریک سال جدید و فرار رسیدن ماه پر فضیلت رمضان، اظهار کرد: کارگران یکی از قشرهای زحمتکش و مهم جامعه هستند که می‌توانند نقش بسزایی را در کشور ایفا کنند.

وی افزود: هرمزگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی ۷۶ شهید کارگری را تقدیم انقلاب کرده است و کارگران همیشه و در هر موضوعی حضور فعال و پررنگی دارند.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود از توزیع دو هزار بسته معیشتی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان بین جامعه کار و تلاش استان خبر داد.

سرهنگ پاسدار شهبازی ادامه داد: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه، حبوبات و بسته‌های بهداشتی و … بود که ارزش ریالی هر بسته بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان است.

وی بیان کرد: این بسته ها با کمک و مشارکت  پایگاه‌های مقاومت بسیج صنایع و بنگاه‌های اقتصادی هرمزگان بین جامعه هدف توزیع شد.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان با بیان اینکه این سازمان همواره یاری گر جامعه کار و تلاش خواهد بود، عنوان کرد: این مجموعه در موضوعات و عرصه‌های مختلف به عنوان حامی قشر کارگران است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11361

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها