افزونه جلالی را نصب کنید.

خانه کارگر هرمزگان ۳۵ هزار نفر عضو داد

  • کد خبر : 14134
  • 07 خرداد 1402 - 1:22
خانه کارگر هرمزگان ۳۵ هزار نفر عضو داد
دبیر اجرایی خانه کارگر استان هرمزگان از عضویت 35 هزار نفر عضو ثابت و فعال در این خانه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر اسماعیل حاجی زاده با باین اینکه این تعداد کارگر از شرکتهای دولتی و خصوصی در این خانه عضو هستند، اظهار کرد : خانه کارگر در سراسر کشور به لحاظ صنفی نسبت به سایر تشکلها بیشترین خدمات را به کارگران و خانواده های آنان ارائه می دهد.
حاجی زاده همچنین از برگزاری کلاسهای خانه کارگر به صورت کاملا رایگان و با اعطای مدرک معتبر خبر داد و گفت: در گذشته کلاسهای آموزشی ما که قریب به ۴۰۰ کلاس هست به صورت حضوری بود، اما با وجود کرونا که پیش آمد کلیه کلاسها به صورت مجازی برگزار می شود.
دبیر اجرایی خانه کارگر همچنین از وجود میهمان سرای خانه کارگر در سراسر کشور که به صورت نیمه رایگان به اعضا خدمات ارایه می دهند خبر داد و گفت: ما در مشهد ، شیراز ، یزد ، اصفهان، چندین شهر شمالی، گلستان و اکثر شهرهایی که جهت درمان به آنجا مراجعه می شود میهمانسرا داریم و برای استفاده از کلیه خدمات نیاز به حضور در خانه کارگر هم نیست و کارگران عزیز با کارت هوشمندی که در اختیار دارند می توانند وارد سایت شوند و مکان مورد نظر را برای مدت معین رزرو کنند.
وی با اعلام اینکه در جزیره قشم یک سویت چهار نفره دارد که به قیمت هر شب نود هزار تومان به کارگران اجاره داده می شود، اضافه کرد:
ما برای کارگرانی که به صورت انفرادی نمیتوانند کار بیمه تکمیلی انجام دهند نیز به صورت تمام اقساط خدمات بیمه تکمیلی ارائه می کنیم.
این مقام مسئول همچنین از توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی بین کارگران استان در شرایط بد اقتصادی و تورمی خبر داد و گفت: در این خصوص ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، بسیج کارگری، کانون بازنشستگان و اداره کل کار و امور اجتماعی استان و تامین اجتماعی همکاری بسیار خوبی داشتند.
به گفته وی خانه کارگر به عنوان بزرگترین تشکل صنفی کشور بالغ بر ۱۰ میلیون نفر عضو دارد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=14134

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها