افزونه جلالی را نصب کنید.

معرفی سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی شهرستان پارسیان (گاوبندی)

  • کد خبر : 14256
  • 09 خرداد 1402 - 17:06
معرفی سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی شهرستان پارسیان (گاوبندی)
در جلسه‌ای با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و اصغر هاشمی فرماندار شهرستان پارسیان، سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان پارسیان (گاوبندی) معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر ، محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان روز سه‌شنبه ۹ خردادماه ۱۴۰۲، گفت: در راستای سیاست‌های مقام عالی وزارت میراث‌فرهنگی و همچنین تأکید استاندار هرمزگان بر فعال‌سازی ادارات و نمایندگی‌های شهرستانی، با توجه به اینکه اداره‌کل میراث‌فرهنگی هرمزگان به‌عنوان اداره پیشران در توسعه استان از سوی استانداری انتخاب‌شده، استقرار نمایندگی و ادارات شهرستانی در دستور کار این اداره‌کل قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه شهرستان پارسیان (گاوبندی) برای این اداره‌کل یکی از شهرستان‌های مهم و حائز اهمیت است، افزود: نظر این اداره‌کل بر معرفی افراد باتجربه در حوزه مسائل اجتماعی، فرهنگی و صنایع‌دستی و مسائل زیست‌بوم بوده که در همین راستا زینب فروتن از فعالان حوزه اجتماعی، فرهنگی و صنایع‌دستی به‌عنوان نماینده میراث‌فرهنگی در شهرستان پارسیان (گاوبندی) معرفی و منصوب شد.

محسنی اظهار داشت: شهرستان پارسیان (گاوبندی) ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌ها میراث‌فرهنگی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری و صنایع‌دستی دارد و نمایندگی این اداره‌کل در شهرستان باید با تمام توان و ظرفیت برای توسعه این شهرستان در سه حوزه مأموریتی فعالیت کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان ادامه داد:  اداره‌کل میراث‌فرهنگی هرمزگان می‌تواند نقطه تعامل و هماهنگی خوبی در شهرستان پارسیان (گاوبندی) ایفا کند که می‌تواند فرصت‌های کسب کار، اشتغال و توانمندسازی خانوارها به‌خصوص جامعه روستایی را رقم بزند.

وی با تأکید بر توسعه پایدار شهرستان مبتنی بر صنایع‌دستی، توسعه گردشگری و صیانت بر حفاظت از میراث‌فرهنگی و تمدنی استان توسط نمایندگی  شهرستان پارسیان(گاوبندی) افزود: اقدامات و فرصت‌هایی که از سوی شهرستان پارسیان معرفی می‌کند موردحمایت این اداره‌کل است.

محسنی با اشاره به اینکه تنها سه شهرستان استان شامل بندر خمیر، سیریک و بشاگرد فاقد نمایندگی و اداره‌کل است، افزود:

کل پرونده استقرار نمایندگی و ادارات شهرستان تا پایان خردادماه بسته می‌شود و تمام روسا و نمایندگی‌ها معرفی و منصوب می‌شوند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان تأکید کرد: امید کامل داریم با استقرار ادارات و نمایندگی‌های میراث‌فرهنگی در شهرستان‌ها، اتفاقات میمون و خوبی برای مردم بیفتد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=14256

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها