افزونه جلالی را نصب کنید.
هشدار عضو شورای شهر بندرعباس:

آقای شهردار، مواظب سیاست بازی مهره های انتخاباتی باشید

  • کد خبر : 14291
  • 10 خرداد 1402 - 20:10
آقای شهردار، مواظب سیاست بازی مهره های انتخاباتی باشید
عضو شواری شهر بندرعباس خطاب به شهردار بندرعباس، اظهار کرد: آقای شهردار، بارها در جلسات خصوصی و علنی به شما تذکر داده بودیم که مواظب سیاست بازی مهره های انتخاباتی که در سال انتخاب ظهور می کنند و می خواهند بر تصمیمات شما تاثیر بگذارند و شهرداری را از ماموریت اصلی خود که همانا خدمت رسانی مطلوب و مناسب به شهروندان بوده دور سازند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، اسماعیل بواشه با بیان اینکه با تمام احترام و ارادت خاصی که نسبت به تمامی مدیران و پرسنل شهرداری دارم، متاسفانه انتصابات شتاب زده و بی مبنای اخیر و قبل شما نشان داد که نتوانستید استقلال خود را حفظ کنید و بر شائبه تصمیمات از بیرون و متاسفانه در مرکز کشور بر انتصابات سیاسی صحه گذاشتید، اضافه کرد: افرادی برای شما تصمیم می گیرند و شما نیز بدون شاخص هایی که خودتان در ابتدای فعالیت قول دادید و از آن نام می بردید، ماشین امضای مسیر طراحی شده به سمت غلط هستید.
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: علی رغم تذکرات و درخواست های فراوان بنده و همکارانم اعضای کمیته انتصابات شهرداری را معرفی نکردید، مگر قرار نبود به قول خودتان کمیته انتصابات با محوریت تخصص، تعهد، توانمندی و مخصوصا به دور از سیاست ورزی به دنبال شایسته سالاری باشید؟ نتیجه آن حرفها این شد؟
وی عنوان کرد: آقای نوبانی صندلی که دیگران هم اکنون بر آن تکیه زده اند و برای تداومش همه شعارهای قبلی خودشان که نباید در کار شورا و شهرداری دخالت کرد را فراموش کرده اند، محل محکمی برای تکیه دادن نیست، چرا یادتان رفته شما منتخب همین شورا هستید و این شورا بیشترین کمک را به شما با همه انتقادی که به ضعف و ناتوانی سیستمی که برگزیده اید، دارد داشته است.
بواشه تصریح کرد: به زودی فرصت شما و خدمتی که میتوانستید بکنید انجام ندادید، تمام می شود و باید در پیشگاه خدا و مردم پاسخگو باشید و هیچکدام از عواملی که باعث شدند تصمیمات غلط بگیرید و یا تصمیمات غلط آنها را اجرا کنید به کمکتان نخواهند آمد.
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس اضافه کرد: آیا نمی خواهید از انتصاب و عزل های مکرر به خصوص در یک پست حساس به این نتیجه برسید که مسیر را غلط رفته و می روید؟ برای ۴منطقه شهرداری در کمتر از یک سال و نیم ۱۱ بار شهرداران را تغییر داده اید. همچنین معاونت خدمات شهری ۴ نفر را عزل و نصب نموده اید.
وی خطاب به شهردار بندرعباس، گفت: جناب آقای نوبانی شما با اینگونه اشتباهات هم با آبروی افراد بازی می کنید و هم سرمایه های شهرداری را به باد می دهید، مگر شطرنج بازی می کنید که مدام مهره ها را جابجا می کنید، کاش تصمیم با خودتان بود. جناب نوبانی شهرداری محل آزمون و خطا نیست، عوام فریبی را کنار بگذارید، به شعور نمایندگان مردم توهین نکنید.
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: به راستی که اکنون بیش از همه شما می دانید که سهم خواه واقعی کیست؟ کاش سال گذشته کمی تامل و صبر می کردید، امروز سهم خواه واقعی برای همگان مشخص و همکاران عزیزم در شورا را قربانی سهم خواهی دیگران نمی کردید.
بواشه بیان کرد: با اینکه امیدی به اصلاح روند فعلی ندارم اما از باب وظیفه، تعهد و رایی که بر گردنم است به شما تذکر، چندین و چند باره می دهم که با منتخبان مردم صادق بوده و این روند ناصحیح را اصلاح کنید اگر فشاری وارد می شود که نمی توانید درست تصمیم بگیرید با منتخبان مردم و دستگاه های نظارتی در میان بگذارید تا شما را کمک کنند، چرا که شما منتخب همین اعضا هستید نه خدای ناکرده وام دار دیگران …
وی ادامه داد: به شما هشدار می دهم، راه غلطی که پیشینیان شما رفتند و سرشان به سنگ خورد نروید آخر شما می مانید و اعضا شورای منتخب مردم و کارمندان زحمت کش شهرداری که باید بار خدمات رسانی به مردم را به دوش بکشند. سنت خدا تغییر نمی کند و اگر شما بر مسیر غلط گذشته پافشاری کنید همان نتایج را خواهید دید که خود در ابتدای ورودتان منتقد آن بودید.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بگذارید به عنوان نمونه خدمتتان عرض کنم دوبار اصلاح بودجه شما که خارج از بودجه مصوب بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه نمودید، به صحن شورا آمد و رای نیاورد چرا اینقدر برای تصویب این کار غلط اصرار ورزیده و از طرق مختلف به اعضا شورا فشار وارد می کنید؟ نتیجه اشتباهات مکرر شما این می شود که در سال ۱۴۰۲هنوز نتوانسته اید تفریغ بودجه ۱۴۰۰ را به شورا جهت تصویب تحویل نمایید، جناب شهردار من میدانم مردم می دانند خدا هم می داند امیدوارم شما هم بدانید که می دانید.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=14291

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها