افزونه جلالی را نصب کنید.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان معارفه شد

  • کد خبر : 14333
  • 13 خرداد 1402 - 2:01
فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان معارفه شد
با حضور فرمانده مرزبانی استان، مدیرکل شیلات استان ، فرمانده یگان حفاظت منابع سازمان شیلات ایران، معاون صیدو بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان ، فرماندهان پایگاههای حفاظت منابع آبزیان استان و جمعی از افسران مرزبانی و مسئولین شیلاتی فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، مدیرکل شیلات هرمزگان گفت :حفاظت از ذخایر ارزشمند خلیج فارس، رکن اساسی کار در یگان حفاظت منابع آبزیان تلقی می شود و باید از تمام ظرفیت ها در حفاظت و حراست این ذخایر استفاده شود.

مسعودبارانی با اشاره به وجود ۲۲۰۰ کیلومتر مرز آبی در این استان و بیشترین میزان صیاد با بیش از ۳۵هزار نفرو تولید ۳۷۰ هزار تن در مجموع صیدو صیادی و آبزی پروری رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است که این آمار نشان از جایگاه و اهمیت فعالیت‌های شیلاتی این استان در کشور را دارد .

در ادامه فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات کشور در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی یگان حفاظت منابع آبزی شیلات هرمزگان با قدردانی از همکاری تنگاتنگ و نزدیک مرزبانی استان با یگان حفاظت منابع در جلوگیری از صید غیرمجاز و امور حفاظتی در هرمزگان تصریح کرد: ترمیم نیروی انسانی یگان و نیز تجهیزات و امکانات نظامی در دستور کار این فرماندهی و شیلات ایران می باشد.

سرهنگ دیده ور انجام اقدامات لازم به منظور حفظ صیانت ازکارکنان و منابع آبزی، مقابله با قاچاق فرآورده های شیلاتی ، برقراری امنیت برای بهره برداران مجاز شیلاتی ، برقراری تعامل و همکاری توامان فرمانده یگان حفاظت سازمان شیلات کشورو مدیر کل شیلات استان ،از جمله موارد مهم مورد نظرحفاظت از منابع آبزیان خواند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در این مراسم بر عزم همگانی در حفظ و حراست از منابع و ذخایر آبزیان دراستان تاکید کرد و گفت: مرزبانی استان در کنار سایر ماموریت های خود در حفظ و حراست از منابع آبزیان در کنار نیروهای یگان حفاظت منابع آبزیان درجلوگیری از صید غیرمجاز خواهد بود ولی برای موفقیت بیشتر تلاش همه مسئولان باید درسطح کلان و ملی به تقویت نیروو امکانات و تجهیزات یگان توجه ویژه شود.

در پایان این مراسم حکم انتصاب سرهنگ مسعود احسانی فرمانده جدید یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان قرائت و ابلاغ شد.

گفتنی است سرهنگ مسعود احسانی جانشین پایگاه دریابانی شهرستان بندرلنگه ، سرپرستی ناوگروه شناوری پایگاه مرزبانی بندرعباس ، معاونت معاهدات و امور مرزی استان هرمزگان را در کارنامه خود دارد.

همچنین در این مراسم از زحمات سروان مهرداد رامش جان که پیش از جانشینی فرماندهی یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان را برعهده داشت تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=14333

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها