افزونه جلالی را نصب کنید.
استاندار هرمزگان خبر داد:

دهکده گردشگری و مسکونی توسط بخش خصوصی در بندر آفتاب شهرستان بندرلنگه احداث می‌شود

  • کد خبر : 172
  • 07 خرداد 1399 - 3:18
دهکده گردشگری و مسکونی توسط بخش خصوصی در بندر آفتاب شهرستان بندرلنگه احداث می‌شود
استاندار هرمزگان با اشاره به بررسی و امكان سنجی طرح دهکده گردشگری و مسکونی در بندر آفتاب شهرستان بندرلنگه، گفت: این دهکده توسط بخش خصوصی احداث می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، دکتر فریدون همتی روز یکشنبه در بازدید سرزده از محل احداث دهکده گردشگری و مسکونی در بندر آفتاب شهرستان بندرلنگه، عنوان کرد: این طرح دهکده گردشگری و مسکونی با هدف توسعه پس کرانه کیش و گسترش طرح های گردشگری استان توسط بخش خصوصی اجرا می‌شود.   وی ادامه داد: این طرح هم اکنون در مرحله مطالعه قرار دارد و اجرای آن می تواند از تردد غیر ضروری بکاهد.   استاندار هرمزگان افزود: استانداری هرمزگان حمایت های لازم را از سرمایه گذاران در ابعاد مختلف از جمله بخش گردشگری و تفریحی خواهد داشت.   استاندار هرمزگان همچنین به طور سرزده از بندر چیرویه شهرستان بندرلنگه، بازدید کرد.   در این بازدید روند تکمیل و تجهیز اسکله بندر چیرویه، مورد بررسی قرار گرفت.

  اسکله بندر چیرویه دارای بیش از ٧٠ لنج و ٢٠٠ قایق صیادی می‌باشد.   برای تجهیز این اسکله سه میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که بخشی از آن تخصیص یافته است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها